سید عباس دانایی با بیان اینکه باید قدردان قشر کارگران بود از اجرای طرح ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های کارگری شهرستان سمنان گفت: دو نقطه برای تجمع و حضور کارگران فصلی در نظر گرفته شده و امیدواریم به‌زودی با پیگیری‌های صورت گرفته امکان استقرار کارگران در این مکان‌ها فراهم شود.

او با بیان اینکه کارگران قشر مهمی هستند که تلاش‌ها و خدماتشان در سطح جامعه منجر به افزایش بهره‌وری و کاهش تنش در واحد‌های تولیدی می‌شود و لذا باید قدردان این قشر بود افزود: به دنبال احقاق حق این صنف با مشارکت دستگاه‌های متولی و تشکل‌های کارگری هستیم.

فرماندار سمنان با بیان اینکه احقاق حق کارگران، حفظ کرامت آن‌ها، دوری از سرما و گرما و آفتاب در ایجاد دو منطقه برای ساماندهی کارگران در نظر گرفته شده است تصریح کرد: پیگیری مسائل رفاهی و انگیزشی کارگران، پیگیری ارتقای سطح حقوق و مسائل معیشتی کارگران در زمره دیگر تاکیدات ما برای این قشر است.

سید عباس دانایی گفت: بالا بردن سطح آگاهی کارگران نسبت به آسیب‌های اجتماعی روز جامعه از دیگر اقداماتی است که می‌بایست در قبال کارگران جامعه صورت گیرد.

او شورا‌های اسلامی کار به‌عنوان حلقه واسطه کارگران، مدیران را یک ابتکار خوب دانست و تصریح کرد: هفت شورای اسلامی کار، ۱۴ نماینده کارگر، سه انجمن صنفی کارگری و یک کانون کارگران بازنشسته به‌عنوان تشکل‌های کارگری شهرستان سمنان وجود دارند که ظرفیت خوبی برای تعاملات کارگری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / ر

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های کارگری شهرستان سمنان برگزار شد

برچسب ها: تسهیلات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.