بازیکن سابق چلسی:

چلسی باید در بازی بعدی پیروز شود

پتی گفت: برای برون رفت از بحران فعلی و برداشته شدن فشار از لمپارد، چلسی باید لستر سیتی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آبی پوشان لندنی در ۲ بازی آخر خود که لمپارد هدایت آن‌ها را بر عهده داشته، شکست خورده اند و امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی معتقد است که این تیم باید بازی بعدی خود را ببرد تا فشار‌ها از روی فرانک لمپارد برداشته شود.

چلسی چهار شنبه شب در دیدار فینال سوپر جام اروپا به مصاف لیورپول رفت و در پایان در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان کلوپ شد تا دستش از قهرمانی کوتاه بماند.

شاگردان فرانک لمپارد همچنین در نخستین بازی فصل خود با نتیجه ۰-۴ برابر منچستر یونایتد شکست خوردند تا چلسی بدترین شروع تاریخ خود را در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد.

اکنون امانوئل پتی بازیکن سابق این تیم معتقد است که چلسی برای برون رفت از بحران باید بازی بعدی خود که در استمفورد بریج برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر بگذارد. وی در این باره گفت: چلسی باید بازی روز شنبه برابر لستر سیتی را با برد پشت سر بگذارد. آن‌ها باید این بازی را ببرند، زیرا پیروزی در این دیدار خیلی به اعتماد به نفس لمپارد و بازیکنان چلسی کمک می‌کند.

پتی در ادامه گفت: من اعتقاد دارم که بعد از شکست برابر منچستر یونایتد، بازیکنان چلسی به این فکر می‌کردند که چقدر بد شد که هازارد دیگر در تیم نیست و این که آن‌ها چگونه باید بدون یک جایگزین مناسب برای هازارد موفق شوند. اما بعد از باخت به لیورپول در فینال سوپر جام، برد برابر لستر سیتی اعتماد به نفس از دست رفته را به تیم باز می‌گرداند. چلسی تیمی با کیفیت با بازیکنانی با کیفیت است و لمپارد هم اعتقاد ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد که این خیلی خوب است.

بازیکن سابق چلسی بیان کرد:، اما در مقابل باخت برابر لستر سیتی باعث می‌شود سوال‌های زیادی در ذهن هواداران ایجاد شود و فشار روی بازیکنان و سرمربی تیم بیشتر می‌شود. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا لمپارد در حد و اندازه‌های نشستن روی نیمکت سرمربیگری چلسی است یا خیر.

پتی گفت: شکست برابر لستر سیتی استرس زیادی به بازیکنان وارد خواهد کرد و مشکلات لمپارد بیشتر خواهد شد.

وی با تمجید از نمایش بازیکنان چلسی در دیدار برابر لیورپول عنوان کرد: بعد از باخت سنگین برابر منچستر یونایتد چلسی در بازی برابر لیورپول نمایش خوبی داشت. آن‌ها از آن شکست درس گرفته بودند و ما توقع یک واکنش از لمپارد داشتیم که در بازی مقابل لیورپول آن را دیدیم. لیورپول فقط در ۱۵ دقیقه اول بازی خوب بود و پس از آن بازی در اختیار چلسی بود.

پتی در پایان افزود: اگر چلسی در بقیه بازی‌ها هم مانند فینال سوپر جام بازی کند، لمپارد باید به شاگردانش افتخار کند. با وجود این که چلسی برنده بازی نشد، این یک نمایش خیره کننده پس  از شکست برابر منچستر یونایتد بود.


بیشتر بخوانید:

چلسی ۲ (۴) - لیورپول ۲ (۵) / نخستین جام اروپایی فصل به قرمز‌های آنفیلد رسید/رستگاری شاگردان کلوپ در ضربات پنالتی

از ضعف و مصدومیت ستاره‌های رئال مادرید تا انتقاد از ادن هازارد پیش از شروع لالیگا

چلسی - لیورپول/ جدال تمام انگلیسی برای سوپر جام اروپا

منچستر یونایتد ۴ - چلسی ۰ / برد پر گل شیاطین سرخ مقابل آبی لندن


انتهای پیام/

تمجید بازیکن سابق چلسی از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر لیورپول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار