نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا و بریتانیا با آزاد سازی نفتکش ایرانی حقیر شدند

حقیر شدن آمریکا و بریتانیا با آزاد سازی نفتکش ایرانی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان در جمع نماز گزاران ایلامی گفت : آمریکا و بریتانیای کبیر با این اقدام حقیر شدند و این شروعی برای پایان قدرت سلطه است، جمهوری اسلامی با قدرت و مقاومت و نیروی بازدارندگی در این توطیه پیروز شد.

او افزود: ساخت موشک‌ها و همه تجهیزات دفاعی هوایی و زمینی، پهباد‌های مختلف، بمب‌های لیزری هدایت شده و ... نمونه‌ای از دستاورد دفاعی با رهنمود‌های مقام معظم رهبری است، راهبرد بازدارندگی جمهوری اسلامی موجب پیروزی بر بریتانیای کبیر شد.

خطیب جمعه ایلام اضافه کرد: این اقدام بازدارندگی جمهوری اسلامی در مناسبات سیاسی موجب پیروزی و مقاومت در برابر همه توطیه‌ها و فتنه‌ها شده است.

او  با اشاره به اهمیت و ارزش عید غدیر در بین مسلمانان و اهمیت آن به منظور تکمیل دین و معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر (ص) افزود: این عید بزرگترین عید مسلمانان در تکمیل دین و زعامت امام معصوم است.

کریمی تبار بیان کرد  : واقعه غدیر در دین اسلام باید برای حقانیت امامت امام علی (ع) و تکمیل کننده دین توسط ایشان پس از پیامبر باید به گونه ارزنده‌ای گرامی داشته شود.

او ادامه داد: ما حکومت امام معصوم را تجربه نکردیم، اما زعامت، ولی فقیه را شاهد بودیم و با رهنمود‌های ایشان بهترین و موفق‌ترین حکومت‌ها را شاهد بودیم.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: ۲۸ مرداد ماه کودتای آمریکایی در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد و پس از بدست گرفتن قدرت توسط دکتر مصدق با حمایت آیت الله کاشانی نشان از جایگاه روحانیت در نظام است.

او بیان کرد : روحانیت در هر مقطعی از تاریخ حامی ملت بوده و هیچگاه به نظام خیانت نکرده است.

امام جمعه ایلام به سالروز آزادسازی ازادگان در ۲۶ مردادماه اشاره کرد و گفت: آزادگان و رزمندگان و جانبازان و شهدا حق سنگینی بر گردن مردم و نظام دارند.

کریمی تبار همچنین به روز مساجد اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها سعی کنند فرزندان خود را با مسجد آشنا کنند و جایگاه آن از نظر پایگاه سیاسی و اجتماعی با اهمیت شمارند.

او به رعایت نظافت و تمیزی مساجد و توصیه مقام معظم رهبری برای اهمیت دادن به مساجد تاکید کرد.

انتهای پیام/غ

افول سلطه امریکا وانگلیس با آزادسازی نفتکش ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.