واکنش فرزاد مجیدی به شایعه فاکتورسازی در ملوان چه بود؟

اتهامات مالی حیرت‌انگیز باشگاه ملوان به فرزاد مجیدی یکی از اتفاقات جنجالی روز‌های اخیر فوتبال ایران بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  اتهامات مالی حیرت‌انگیز باشگاه ملوان به فرزاد مجیدی یکی از اتفاقات جنجالی روز‌های اخیر فوتبال ایران بوده است. مجیدی که در تاریخ ١٢ مرداد به حکم مالک جدید باشگاه به‌عنوان مدیر این تیم پرطرفدار لیگ یکی کار خود را شروع کرده بود، حضورش در انزلی دوام زیادی نداشت و با حاشیه‌های فراوان به پایان رسید.

واکنش فرزاد مجیدی به شایعه فاکتورسازی در ملوان چه بود؟

مجیدی بعد از کناره‌گیری از سمت خود مطالب تندی را علیه مشکلات ملوان و مدیریت باشگاه مطرح کرد. همین اتفاق باعث شد روابط عمومی باشگاه با دستور مالک یک افشاگری حیرت‌انگیز علیه رفتار‌های برادر سرمربی تیم امید داشته باشد.

باشگاه ملوان ضمن تاکید بر این مسأله که هواداران خط قرمز هستند، مدعی شده فرزاد مجیدی به هواداران توهین کرده و در بیانیه شدیدالحن خود نوشته است: «شخص شما از اولین روز حضور در تمرینات با توهین به بازیکنان، برخی از اعضای کادر فنی و رسانه‌ای، نظم تیمی را در اردوی پیش از فصل به هم ریختید.»

ملوانی‌ها با این مقدمه، اما به سمت افشاگری مالی علیه مجیدی رفته‌اند. این اتهامات را بخوانید: «جناب آقای مجیدی ما که در مقابل اتفاقات رخ‌داده سکوت کرده بودیم، اما حال که شما علاقه‌مند به شفاف‌سازی هستید پس بهتر است هواداران ملوان مطلع شوند که مثلا گوسفندی که در روز اول تمرینات زیر پای بازیکنان سر بریده شد، به قیمت یک‌میلیون‌و٦٠٠‌هزار تومان خریداری شد، اما فاکتوری که از جانب شما ارایه شد، ٣‌میلیون‌و٣٠٠‌هزار تومان بود! (مدارک موجود است). فاکتوری که برای خرید وسایل اولیه تمرین (کاور، کنز، مانع مخروطی) از جانب شما ارایه شد، به مبلغ ١٥‌میلیون‌و٥٠٠‌هزار تومان بود که قیمت واقعی آن ٢میلیون‌و٦٠٠‌هزار تومان بود! (مدارک موجود است). فاکتوری که برای هزینه اجاره چهار روز اتوبوس از جانب شما ارایه شد، به مبلغ ٨‌میلیون تومان بود، درحالی‌که طبق تحقیقات به عمل آمده، قیمت واقعی آن ٣‌میلیون تومان بود! (مدارک موجود است) این فاکتور‌ها توسط تدارکات تیم به باشگاه ارایه شد، درحالی‌که تمام این فاکتورسازی‌ها از جانب آقای مجیدی بود! جناب آقای فرزاد مجیدی این فاکتورسازی‌ها که مدارکش موجود است، در حد و اندازه‌های فامیلی مجیدی نبود!»

این ادعا‌ها همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد برای مجیدی گران تمام شد و طبیعی است که سروصدای زیادی هم به راه انداخت. ملوانی‌ها تاکید دارند مدارک اثبات این فاکتورسازی‌ها را هم در اختیار دارند. به همین ترتیب برای پیگیری صحت و سقم ادعا‌های باشگاه پرطرفدار با فرهاد مجیدی تماس گرفتیم تا درباره این اتهامات شفاف‌سازی کند. منتهی پاسخ او به تماس خبرنگار همین جمله بود: «من مصاحبه نمی‌کنم خداحافظ!» حالا با چنین فضایی باید دید این دعوا با مصلحت‌اندیشی حل‌وفصل می‌شود یا کار به جا‌های باریک‌تر کشیده خواهد شد؟

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.