۸۹ پروژه هفته دولت در چابهار آماده افتتاح و بهره‌برداری است

فرماندار شهرستان چابهار گفت: ۸۹ پروژه آموزشی، عمران شهری، عمران روستایی، بهداشتی، مسکن مددجویان، توسعه برق، کشاورزی، آبرسانی آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

۸۹ پروژه هفته دولت در چابهار آماده افتتاح و بهره‌برداری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رحمدل بامری فرماندار شهرستان چابهار ضمن تبریک آغاز هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر  گفت: ۸۹ پروژه آموزشی، عمران شهری، عمران روستایی، بهداشتی، مسکن مددجویان، توسعه برق، کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آبرسانی، ورزشی، فرهنگی، تامین زیرساخت‌های حاشیه نشینی و پروژه‌های صنعتی با اعتبار ۸۹۵ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

رحمدل بامری اظهار داشت: علاوه بر افتتاح پروژه‌های شکل گرفته، تعداد ۱۷ پروژه در حوزه‌های آب، برق و عمران روستایی با اعتبار ۱۹۵ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال آماده کلنگ زنی است.

او افزود: هفته دولت آیینه خدمت صادقانه مسئولین به مردم است و مسئولان در این هفته عملکرد و دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تشریح کنند.

او بیان کرد: اقدامات دولت در ادوار مختلف همواره دارای فراز و نشیب‌های گسترده، ولی قابل توجه و چشمگیر بوده است.

او  ادامه داد: نقش فرهنگ در سازندگی این مرز و بوم و جانفشانی فرزندان این ملت همواره از بزرگ‌ترین بخش تاریخ جمهوری اسلامی است که در این میان شهادت ۲ شخصیت فداکار اسلام، شهیدان رجایی و باهنر فصلی مهم از فلسفه شهادت است و نامگذاری هفته دولت به مناسبت بزرگداشت شهادت این دو بزرگوار برگ زرین جمهوری اسلامی است.

فرماندار چابهار گفت: علاوه بر کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های مختلف ویژه برنامه‌هایی نظیر غبارروبی گلزار پاک شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دولت و توانمندی‌های اصناف شهرستان چابهار پیش بینی شده است.

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان، دیدار با ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن، سخنرانی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان قبل از خطبه‌های نماز جمعه سراسر شهرستان، حضور مسئولان و دیدار با قشر‌های مختلف مردم روستایی را از برنامه‌های هفته دولت در چابهار عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

هفته دولت آیینه خدمت صادقانه مسئولین به مردم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار