مرگ مرموز دختر ۱۸ ساله پس از جراحی زیبایی بینی/ صحبت‌های دردناک پدر و مادر سحر + تصاویر و فیلم

وقتی دختری با رویای زیبایی به اتاق عمل رفت، هیچ کس فکر نمی‌کرد تسلیم مرگ شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سحر اسکندری ۱۸ ساله که شاگرد اول مدرسه شان بود و تمام اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب می‌گذراند، با توجه به این که در رشته پزشکی قبول شده بود می‌خواست پرستار شود تا بتواند بیشتر به مردم خدمت کند.

دختر جوان در شرایط سختی بزرگ شده بود و هر روز رویا‌ها و کار‌هایی را که قصد داشت انجام دهد در دفترش می‌نوشت و در دست نوشته‌هایش همیشه با فرشته نگهبان حرف می‌زد و حرف‌هایش را به او می‌گفت.

مرگ سحر دختر تهرانی پس از جراحی زیبایی / دوست او در اتاق عمل چه دید؟ +تصاویر


داغ ترین حوادث امروز:

تجاوز 7 مرد به زن نازا / فهیمه به خانه زن رمال رفته بود

یک زن سردسته شکنجه گران مرد آبادانی! / با چاقو و کابل بی رحمی کردند!

بازگشت دزد سریالی پایتخت با آزادی از زندان فشافویه!

اظهارات زن وحشت‌زده درباره حمله ۲ شرور خطرناک در خیابان + عکس

زن تهرانی وسط خیابان بدجوری کتک خورد! / پلیس مرموز بازداشت شد !

کابوس وحشت زن جوان از ۲ گرگ خیابانی / پلیس مشهد فاش کرد + عکس

سرنوشت دردناک مینا مولایی در کرج! / او اشک هلال احمری‌ها را درآورد! + عکس

گوش‌های شیطان گریه‌های زن سمنانی را شنید! / راننده تاکسی اینترنتی بی آبرویی کرد!

گفتگو با سرکرده شبکه «گربه‌های وحشی» که چند ساعت قبل از ازدواجش دستگیر شد + عکس

عاقبت دردناک چشم چرانی تازه‌داماد حین موتورسواری!

آشوب بازار تهران زیر سر این زن خطرناک بود + جزئیات

گروگان گیری ۵۰۰ هزاردلاری درفرودگاه

قصاص برای قاتل رئیس اداره برق

لیپوساکشن مرگبار در کلینیک خصوصی 

نجات معجزه آسای سه اعدامی از قصاص در مشهد

جسد بدون لباس جوان ۲۵ ساله کرمانشاهی پس از ۷ روز پیدا شد + عکس

شکایت زنی که به تنهایی در زندان مجبور به زایمان شد + تصاویر

پسرِ جوان به دلیل اختلاف، مادرش را به قتل رساند

راز مخوف نیسان آبی ۲ جوان تهرانی چه بود!؟

تیرباران مرد سنندجی از سوی نزدیکترین شخص زندگی اش!


در این میان، غضروف روی بینی او باعث شده بود نوک بینی‌اش کج شود و به همین دلیل آرزو داشت با عمل زیبایی نقص آن را رفع کند تا این که خانواده‌اش به سختی توانستند هزینه جراحی را تهیه کنند و تنها دختر خانواده را در یک قدمی رسیدن به رویایش قرار دهند.

مرگ سحر دختر تهرانی پس از جراحی زیبایی / دوست او در اتاق عمل چه دید؟ +تصاویر

آخرین دیدار
روز ششم مرداد سحر همراه خانواده‌اش به بیمارستان مدرس تهران رفت و با خوشحالی، لباس اتاق عمل را پوشید و با خانواده‌اش خداحافظی کرد.

عقربه‌ها ساعت ۱۱ صبح ششم مرداد را نشان می‌داد که سحر وارد اتاق عمل شد و خانواده‌اش پشت در اتاق عمل منتظر ماندند. لحظات به سختی می‌گذشت و همه چشم انتظار بودند. پدر و مادر سحر پشت در اتاق عمل زیر لب دعا می‌خواندند تا دخترشان به سلامت از اتاق خارج شود.

در ساعت ۴ بعد از ظهر، پزشکان یکی پس از دیگری به اتاق عمل می‌رفتند و خارج می‌شدند و این رفت و آمد‌ها باعث نگرانی خانواده سحر شده بود. هیچکس جواب درستی به آن‌ها نمی‌داد تا اینکه یکی از پزشکان از اتاق خارج شد و خواست پدر و مادر سحر وارد اتاق اوشوند.

پزشک جوان به پدر و مادر سحر گفت که دخترتان به دارو‌ها واکنش نشان داده است، باید امروز در بیمارستان زیر نظر باشد و فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.

سحر به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و ۱۸ روز زیر نظر پزشکان بود تا اینکه با تمام رویا‌ها و آرزوهایش روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و دیگر نتوانست نتیجه عمل زیبایی اش را در آینه ببیند.

مرگ سحر دختر تهرانی پس از جراحی زیبایی / دوست او در اتاق عمل چه دید؟ +تصاویر

خانه‌ای در سکوت
خانه قدیمی یک طبقه با دیوار‌های آجری که روی دیوار‌ها بنر‌هایی از غم و سوگواری دیده می‌شد و روی همه آن‌ها اسم سحر نوشته شده بود، نشان از آن داشت که خانه دختر با محبت و دلسوز خانواده اسکندری است.

خانه در سکوت بود و روی صندلی اتاق دختر جوان یک پارچه سیاه کشیده شده بود. مادر او وقتی تصاویر و تقدیرنامه‌های دخترش را روی دیوار اتاق دید، اشک روی گونه‌هایش جاری شد و زیر لب گفت: دخترم را از من گرفتند.

مرگ سحر دختر تهرانی پس از جراحی زیبایی / دوست او در اتاق عمل چه دید؟ +تصاویر

پدر سحر سعی داشت با خونسردی داغ دخترش را پشت تلخندهایش پنهان نگه ‍‌دارد، اما وقتی درباره دخترش شروع به صحبت کرد، خیلی زود سکوت کرد و داغ از دست دادن دخترشان را در گلویش نگه داشت.

پدر سحر گفت: روز ششم مرداد دخترم به اتاق عمل رفت و هرچه منتظر ماندیم از اتاق بیرون نیامد تا اینکه یکی از پزشکان اعلام کرد دخترتان به دارو‌ها واکنش نشان داده و باید شب در بیمارستان بستری شود.

وی افزود: شوکه شده بودیم، چون دخترم همه آزمایش‌های قبل از عمل جراحی را انجام داده بود و هیچ مشکلی در آزمایش‌ها نبود. قرار بود دخترم فردای روز عمل از بیمارستان مرخص شود، اما ۱۹ روز در بخش مراقبت‌های ویژه زیر نظر بود.

پدر این دختر جوان ادامه داد: سحر ۱۸ سال داشت، همیشه درس می‌خواند و تنها سرمایه‌های من در زندگی فرزندانم هستند که یکی از آن‌ها را پزشکان از من گرفتند.

وی افزود: روز‌هایی که دخترم در بیمارستان بود، پزشکان هر روز حرف‌های جدیدی می‌زدند و به ما امید می‌دادند، این در حالی بود که من از چند پزشک دیگر خارج از بیمارستان درخواست کمک کردم و هرکسی دخترم را می‌دید تاکید می‌کرد که او مرگ مغزی شده و اکسیژن به مغزش نرسیده است.

من آخرین بار جسد دخترم را دیدم، پزشکان حرف‌های دروغ زیادی به ما زدند، با اینکه خودم دخترم را به خاک سپردم، اما هنوز منتظر معجزه هستم تا سحر از در اتاق بیرون بیاید و با همان صدای همیشگی بگوید: «سلام بابا».

پدر داغدیده درباره اهدای اعضای بدن دخترش گفت: تصمیم گرفتیم اعضای بدن او را اهدا کنیم که مادر و برادرم با هم صحبت کردند و خواستند تا روز شنبه صبر کنیم شاید اتفاقی بیفتد، به همین دلیل پنج شنبه به بیمارستان رفتیم و همان روز با یکی از پزشکان جر وبحث لفظی کردم. قرار بود درباره رضایت مان برای اهدای عضو صحبت کنیم که ساعت ۱۲:۳۰ اعلام کردند دخترتان دیگر نفس نمی‌کشد و به کام مرگ فرو رفته است.

وی افزود: در وزارت بهداشت از کل مجموعه بیمارستان شکایت کردیم و یک شکایت نیز در دادسرای جرایم پزشکی ارائه دادیم. دخترم دیگر بر نمی‌گردد، اما با این پیگیری‌‎ها می‌خواهیم خانواده دیگری داغ فرزند نبیند.

داغ فرزند
مادر سحر نیز گفت: قرار بود سحر روز ۱۰ مرداد به اتاق عمل برود که پزشک دخترم با من تماس گرفت و خواست عمل جراحی را زودتر انجام دهیم که دخترم نیز پذیرفت.

وی افزود: همان روز یک دختر جوان دیگر برای عمل برداشتن زگیل از کف پایش به بیمارستان آمده بود که هم‌سن دخترم بود و گویا سحر را می‌شناخت و با هم به اتاق عمل رفتند. دختر جوان از همان روز نخست به مادرش گفته بود که پزشکان سحر را کشتند، صورتش کبود شده بود و روی صورتش یک ملحفه سفید کشیده بودند.

مادر دختر جوان ادامه داد: مادر آن دختر شماره تلفنم را گرفت، اما هیچ وقت حرفی نزد و هر روز پیگیر حال سحر بود تا اینکه دخترم فوت کرد و همان روز گفت دخترش دیده که سحر از روز نخست در اتاق عمل فوت کرده و آن حرف‌ها برای امید واهی دادن به ما بوده است.

این مادر داغدیده افزود: دخترم درسخوان بود و پزشکی قبول شد، اما دوست داشت رشته پرستاری بخواند تا بعد از چهار سال بتواند به مردم خدمت کند که این اتفاق افتاد و مغز استخوان و دریچه قلبش را اهدا کردیم.

هیچ یک از مسئولان پاسخگو نبودند و حتی از بیمارستان یک پیامک تسلیت نفرستادند و پیگیر نشدند.

دخترم هدف داشت و چون به سختی بزرگ شده بود، می‌خواست به همنوعان خودش کمک و خدمت کند، اما پزشکان جان او را گرفتند، دکتر‌ها در حق دخترم کوتاهی کردند. درد بزرگی است که من مادر را می‌سوزاند و تا قیامت باید داغ بچه‌ام را ببینم.
وی گفت: هنوز باور نداریم که فرزندمان فوت کرده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در خصوص علت مرگ این دختر جوان از سوی مراجع قضایی ادامه دارد.

 

 

منبع:خراسان / رکنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۰۳:۴۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
چندتا نکته مخصوصا برای خواهران عزیز
من سی سال سن دارم و میتوانم بگویم دختران ما همه زیبا و بی نظیر هستند و خیلی ناراحت کننده است که کشوری که دخترانش این همه زیبا هستند آمار جراحی های زیبایی اش خبر از افراط بیش از اندازه در این موضوع را دارد و بدتر در میان برخی هموطنان رسم شده که جراحی زیبایی نماد لطافت و به قول خودشان با کلاس محسوب میشود و صرفا برای پز دادن است
دوم اینکه باید فکری به حال شرایط برخی پزشکان ایران بشود که برای کسب درآمد بیشتر به صورت کنترات جراحی میکنند و در حالی که در کشور های دیگر این رفتار جرم محسوب میشود چرا که یک پزشک در حین جراحی نباید خسته و خواب آلود و بی حوصله باشد تا اینکه از فشار خستگی آنقدر گیج و منگ شود که کادر جراحی فراموش کند اکسیژن را باز کند تا چنین فاجعه ای رخ بدهد که ایران در این موضوع بحمدالله ایران از رکورد داران است که هم موجبات دلخوری و ناراحتی و هم ترس و بی اعتمادی مردم از جراحی و از سمتی مایع سرشکستگی جامعه پزشکی بشود
برخی از جراهان و پزشکان گویا فراموش کرده اند شغلشان نجات مردم است و سوگند یاد کرده و در طریقتی مقدس وارد شده اند و نباید برای مال دنیا جان مردم را به خطر بیاندازند
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۹:۵۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سلام خدمت خانواده اسکندری عزیز؛از خداوند براتون طلب صبروآرامش دارم؛چهره مهربون ومعصوم دخترتون همیشه جلوی چشمم؛روحش شاد ودرآرامش باشه سحرنازنینمون
Germany
محمدرضا
۱۴:۳۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
خدا رحمت کنه ایشالا غم اخرتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۲:۰۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
خدا صبر بده حالم بد شد خدایی... قانون جوابه این جور کارا رو نمیده خودتون و اذیت نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۴ تير ۱۳۹۹
وای خیلی ناراحت کنندس
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۲:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سال ۸۲ این اتفاق بعد از عمل زیبایی بینی برای من افتاد .دو هفته توی کما بودم .علت بیهوشی رو حساسیت به داروی بیهوشی اعلام کردند.من تا قبل از اون ۳ بار بیهوش شده بودم .بعد از اونم ۲ بار دیگه بیهوشی گرفتم البته قبل از عمل مشاوره دارم و دکترو در جریان میذارم .به فاصله کمی از عمل من دو نفر تو شهر ماهمین مشکل رو پیدا کردند و مردند .این مشکل خیلی در بین عمل زیبایی بینی شایع شده.چند سال پیش یکی از دوستای پسرم به همین خاطر فوت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
خدا رحمت کنه انشاالله که خدا انتقام میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
به امید روزی که تمام سهمیه ها از قبولی دانشگاهها حذف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
خدا بیامرزه . وحشتناکه واقعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
غم اخرتون باشه تسلیت
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
خداوند متعال به شما خانواده محترمش صبر و شکیبایی بده
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۲۰:۲۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
اخه دلیل مرگ چی بوده ؟؟؟؟داروی بیهوشی ؟؟؟
Netherlands
م آقاجانی
۲۲:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
مهسا دختر من هم آبان سال گذشته دقیقا به همین شکل فوت شد با این تفاوت که بنا بود تو کلینیک عمل شه بعد وخامت حال به بیمارستان خصوصی منتقل و سه روز بعد فوت شد. ماهم شکایت کردیم و پیگیر این موضوعیم. اما رسانه ای نکردیم تا به حال
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
بمیرم برات سحر جان ..
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
خدا صبرتون بده خیلی ناراحت شدم
Iran (Islamic Republic of)
خدیجه
۱۴:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
خانواده اسکندری بهتون تسلیت میگم خداوند بهتون صبر بده وروح کل دخترتون شاد
France
رز
۰۴:۱۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
وقتى عكس اين بچه رو با لباس اطاق عمل اونقدر شاد ميبينم كباب ميشم ، من بيست سال پيش تو همين سن عمل كردم ، چرا بايد الان كه اينهمه تكنولوژى پيشرفت كرده هر روز شاهد اين وقايع باشيم ، دقيقا پارسال هم يك دختر نوزده ساله در تبريز همينطور شده بود و فوت كرد به خاطر عمل بينى ، من از رسانه خواهش ميكنم دو بار اين پزشكان زيبايى رو در تلوزيون دادكاهى كنن نشون بدن يه كم به خودشون بيان ، خواهشا از خون سحر با يك دنيا آرزوهاى قشنگش نگذرين ، سحر كلى آرزوى قشنگ داشت ، سحر خانوم دكتر آينده بود ، خدا بهتون صبر بده خانواده اسكندرى عزيز كه چنين فرزند صالحى بزرگ كردين ولى نشد ثمره اش رو ببينين ، ما در غمتون شريكيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام تسلیت میگم به خانواده ی اسکندری خدا صبرتون بده امیدوارم غم اخرتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت میگم بهتون امیدوارم غم اخرتون باشه.خدا لعنت کنه کسی که این بلارو سر فرشتیه معصوم اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
انشاالله‌روحش‌شاد‌باشد
Iran (Islamic Republic of)
PARNIAN
۱۳:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۳:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدابیامرزش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا بهتون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت بر خانواده و صبر به مادر گرامیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خداصبرتون بده خیلی دلم گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
مادر من هم در بیمارستان الزهرا اصفهان به همین صورت فوت کرد کوتاهی در آور انس کما و مرگ بعد 22 روز خدایا خودت انتقام بکیر
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۶:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا به خانواده اش صبربده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمش کنه وای خدا خیلی خیلی ناراحت شدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد زبید
۱۲:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدابیامرزه تو هم مثل داداشم آرزوت برآورده نشد اونم بیست دو سالش بود مرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
باید خود پدر سحر حق دخترش رو با کشتن اون پزشکان بگیره وگرنه قانون هیچ کاری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمت کنه دختر معلومه دختری خوب وباادب وخوش اخلاق درس خوان بوده به خانواده اش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
باید خود پدر سحر حق دخترش رو با کشتن اون پزشکان بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت واژه تسلی نیست . خدا صبرتان دهد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا صبر بده خیلی سخته داغ فرزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا صبر بده غم اخرتون باشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
این نتیجه بی عدالتی در کنکور هست متاسفم که حق بچه های مردم رو در کنکور با تبعیض و تنگ نظری ضایع می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
روحش شاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
روحش شاد خدا بهتون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدارحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۶:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام خدا به پدر و مادر سحر صبر بده ولی ما نزاریم حر چی خداوند داده بیایم خوشکل ترش کنیم چرا تو کار خدا دست کنیم خدا رو شکر کنیم که زنده و سالم و سلامت هستم به سحر نگاه کنیم آنه برای ما باشد خاهشن
Iran (Islamic Republic of)
تاتا
۰۶:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام خدابه خانواده اش صبر دهد وقتی دانش آموزی باتلاش خودش رتبه ی حقیقی می آورد و دانش آموزی با رتبه ی غیر حقیقی باامتیازهای جانبازی و مجلس و..و...پزشکی می آورد همین میشه چیزی حالیش نیست میره تو رشته ی پزشکی با دانش کم باامتیاز بالایی که گرفته هیچی یاد نداره اینطوری میشه بلد نیست کاری بکنه دانشش رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام
خدا رحمتش کنه خیلی متاسفم واقعا ناراحت شدیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۵:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خداوندمتعال روح دخترگل تون روباخانم فاطمه زهرامحشورکنه انشاالله....ازدست دادن عزیزغم است دشوار...روحش شاد
United States of America
ناشناس
۰۴:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
وای من دوروز بعداز سحر عمل کردم
Austria
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
هیچ کسی بی ارزو از دنیا نمی ره خدا به مادر پدرش صبر بده درس عبرتی هم باشه برای دخترا که این روزا هی به بینیشون گیر میدن
Iran (Islamic Republic of)
جبار،مجیدی قاری،
۰۲:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
باسلام عرض،تسلیت
باز،گشت مهمه به سوی اوست ولی انسان نباید ب کار خدا دست بزنه خداوند هر طوری ک انسان را افریده کنه قشنگه وباید انسان خداوند راشکر کند وبا زندگی سازگار باشد ودنیارا یا دل خوشی سپری کنه وب اینده وخدای خودش امـــــــــــــــــــید وار باشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا بیامرزش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
با سلام خدمت خانواده اسکندریی و تسلیت بابت از دست دادن فرزند مهربان ودلسوز تان..به نظر من تا جایی که توان دارید پیگیر این پرونده باشید تا خون ان خواهر گرامی پایمال نشود .در ضمن درس عبرتی به پزشکان مقصر بدهید که تا نفس میکشنند از یاد نبرند . اگر بی خیال این موضوع شوید مطمن باشید فردا نوبت یکی دیگه خواهد بود .شک نکنید ودر اخراز خداوند برایی شما صبرو شکیبایی ارزو مندم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش گنه. خدا صبرتون بده. دقیقا اتفاقی که برای جگر گوشه شما افتا. سر پدر منم افتاد با تزریق آمپول بی هوشی وارداتی چینی در همان لحطه به کما رفت وکبود شد بعداز9روز فوت کرد. خیلی ها با تزریق این آمپول و آمپول پریسرین فوت کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
الهی هیچ کس داغ عزیزی نبینه اونم بچت باشه خدا به پدرو مادرش صبر بده واقعانباید این دکتراقصر دربرن باید محاکمه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه .... تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا نگذره .این دکترای بی وجدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت خانواده اسکندری واقعا خیلی سخته داغ جوان من ب عنوان یک هم نوع خیلی ناراحت شدم و گریان خدا جواب دل سوخته ی پدر و مادرش رو بده بحق سه ساله ی امام حسین
Germany
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خیلی ناراحت شدم خدابه پدر ومادرش صبر بده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
وای خدای من .منم بینیمو عمل کردم ولی خدارو شکر مشکل خاصی ندارم .ولی قسمت دخترتون این بوده .قلبم چقد درد گرفت چقد ناراحت شدم .الهی بگردم دور مادرت سحر جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمت کن خدابه خانوادش صبربده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت، خدا به خانواده اش صبر بدهد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت میگم باید خانوادش پیگیر بشن خیلی ناراحت شدم
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۱:۰۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد
۰۱:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا صبر بده به پدر ومادرش
United States of America
رضا
۰۱:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
محمد یاسین
۰۱:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
آخه بیمرم برات خدا صبر جمیل برای خانه وادت بده
Iran (Islamic Republic of)
هادی باقرپناهی
۰۰:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام. خیلی خیلی تسلیت. تورو خدا خانواده ی محترم داغ دیده ازراه قانونی پیگیری کنند.
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تمامی کادر پزشکی عمل جراحی بروی مرحومه باید بپای میز محاکمه کشانده شوند و جوابگوی این قتل شوند ،،

روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
هادی باقرپناهی
۰۰:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام. خیلی خیلی تسلیت. تورو خدا خانواده ی محترم داغ دیده ازراه قانونی پیگیری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خداوند رحمتش کند تسلیت برای خانواده شان
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۰:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم بر این پزشکان بی رحم و مغرور که جان انسان‌ها براشون اهمیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد از خوزستان
۰۰:۰۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه . خداوند روحش با روح فاطمه زهرا (س) محشور باد . خدا صبری به پدر و مادرش بده .
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۰۰:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام مشکل از خانواده نبود که دختر حتما گیر می داد که من عمل می خوام بشم خب... .
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۰:۰۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام.تسلیت میگم خدمت پدرومادرعزیزشون وهم چنین مردم .خیلی سخته خیلی .امان ازخاطراتش .جیگرآدم رامیسوزونه .الهی خداصبرحضرت زینب رابهشون بده
Iran (Islamic Republic of)
کوروش هخامنشی
۲۳:۵۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
واقعا متاسفم خدا صبرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
باریش احمدزی
۲۳:۴۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمت کنیدسحر رابه مادرش صبر دل بده و پدرش ومن افغانی استم چون خیلی دل درد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
عزیزم مهربونم سحر نازم چقدر ارزوهای قشنگ داشتی چه عیبی داشت اینم یکی از ارزوهات بود عمل بینی سحرعزیزم نمیدونم چی بگم به شدت ناراحت شدم با اونهمه ارزوهای قشنگ کجا رفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش بکنه و صبر برا پدر مادرش از خدا آرزو میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
واقعا بسیا ر متاثرشدم واقعا داغ اولاد بسیار سخته منم مادرمو تو سن ۳۸سالگی بر اثر سهل انگاری دکتر تو اتاغ عمل از دست دارم باید به اشد مجازات برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه خدا صبر بده به پدر مادرش
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت میگم خدا شمارو صبر بده واقعا داغ سنگینه اگه کوتاهی درکار بود به اشد مجازات برسن حق مظلوم ازظالم گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
باسلام .منم خیلی دوست دارم برم برا عمل دماغ
اما واقعا میترسم و بادیدن این کلیپ دیگ بدتر شدم .بعضی دکترا واقعا بی مسئولیتن و مرگ ادما براشون مهم نیس میگن مریضی داشته یا دارو بیهوشی زیاد بوده و ...اما اگ مقصرن آه دلتون روزگارشونو سیاه کنه بحق این شبای عزیز .تسیلت وروحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ساغر
۲۳:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه خیلی سخته خدا صبر بده
United States of America
حسن
۲۳:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا لعنش کنه این دکتر نافهم رو خدا عذابش رو تو این دنیا ببینه تو قیامت هم تو قعر جهنم بسوزد
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۳:۰۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
از ته قلبم برای پدرومادر سحر عزیز از خدای متعال طلب صبر میکنم روحش شاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
باسلام
مصیبت وارده را به خانواده ی عزیز معزا تسلیت عرض مینمایم
وبه این خانواده ی عزیز ومحترم توصیه میکنم که به صورت جدی پیگیری بنمایند ونزارن حق دخترشون پایمال بشه وپزشک یا پزشکان مربوطه رو به سزای عملشون برسونن تا دیگه سهل انگاری وبی دقتی رو بزارن کنار
من خودم تو‌اتاق عمل دیدم که پزشکا وپرستاران با گوشی موبایل شروع به تماس های الکی گرفتن وپیامک بازی وچت بازی کرد وبا همین کارها باعث مرگ افراد میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ftm
۲۲:۵۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمت کنه این فرشته ی مهربونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
حالا که بعضی دکترا اینقدر بیسواد وبی وجدان وبد هستند تا مجبور نشین نرین پیششون.نه که برا انواع عمل زیبایی که اصلا واجب نیست تازه مکروه هست طلا وکادو بدین.درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا ب خانوادشون صبر بده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
اگه پول داشتی ویا کاره ای توسیاست بودی شکایتت جواب میده وگرنه فقط به در بسته می خوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۱:۵۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدارحمتش کنه خدا به مادرو پدرش صبر بده تسلیت میگم غم آخرتون باشه وقتی این داستان زندگی سحر جان رو خواندم خیلی براش ناراحت شدم .که این دختر به ارزوش نرسید / من تنها کاری که ازم ساخته بوداین بود که این جمله ها را برای خانواده سحر جان بنویسم.یاعلی خدانگهدار
Iran (Islamic Republic of)
....
۲۱:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خیلی دلم گرفت خدا به خانوادش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
فقط میتونم بگم تسلیت عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
واقعا ناراحت شدم و به خانواده سحر تسلیت میگم
دختر من هم پنج ساله که اصرار میکنه دماغشو عمل کنه در حالیکه دماغش هیچ ایرادی نداره ولی من اجازه نمیدم و معتقدم ارزش آدمها به شکل بینی و ظاهر اونها نیست ما در دوران جوانی خودمون‌اینطور فکر نمیکردیم چه شده که فرهنگ جوانان ما به سمت این ارزشهای کاذب گرایش پیدا کرده واقعا جای تفکر و تاسف داره.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۱۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدایش بیامرزد. ان شاءالله جایگاه ابدی این بنده خدا بهشت باشه و در آخرت شفیع پدر و مادرش باشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
روشنک
۲۱:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
واقعا متآسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدایش بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
وقتی دکترای ماسهمیه ای وباپول وپارتی مدرک میگیرندبیشترازتوقعی نیست بخدابیشترشون فقط بفکرپول هستند.
Pakistan
ارميا
۲۰:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام خيلي ناراحت شدم روحش شاد يادش گرامي
۱۲۳۴
آخرین اخبار