مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان مطرح کرد؛

لزوم تبیین نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با تأکید بر لزوم تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس گفت: باید جایگاه و نقش بانوان در جامعه امروز نیز تعریف و تبیین شود.

لزوم تبیین نقش بانوان در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان صبح امروز در جلسه شورای راهبردی مشارکت زنان در دفاع مقدس با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و با بیان اینکه ما هرچه داریم از محرم است، گفت: هشت سال دفاع مقدس با نهضت امام حسین (ع) گره خورده است.

او با اشاره به تشکیل کمیته‌های کارگروه بانوان ستاد اربعین استان کرمان افزود: باید با برنامه‌های فرهنگی بتوانیم جایگاه تشیّع و عشق و ارادت به امام حسین (ع) را در برنامه‌های اربعین به نمایش بگذاریم.

حسینی تصریح کرد: راهپیمایی جهانی اربعین در معرفی جایگاه فرهنگی اربعین به خوبی نقش داشته و پیوند و ارتباطی بین مسلمانان جهان، معرفی نهضت عاشورا، قیام امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با تأکید بر لزوم تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس بیان کرد: باید جایگاه و نقش بانوان در جامعه امروز نیز تعریف و تبیین شود و برنامه‌ها باید با رویکرد معرفتی و شناختی بوده و دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس و نقش بانوان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس تبیین شود، ضمن اینکه برنامه‌ها برای دختران امروز در مدارس و دانشگاه‌ها و بانوان شاغل تعریف شود.

او تصریح کرد: باید برنامه‌ها با محوریت هفته دفاع مقدس و تبیین جایگاه مشارکتی زنان و همچنین رسالت امروز و تبیین رسالت دیروز باشد ضمن اینکه باید به تاثیرگذاری برنامه‌ها توجه بشود.

حسینی با اشاره به لزوم تربیت مربیان روایتگری تأکید کرد: کار ارزشمندی است که فرهنگ دفاع مقدس و نقش بانوان را از طریق نشست‌های خاطرات با حضور خانواده معظم شهدا و انتقال مفاهیم به نسل جوان دنبال کنیم.

انتهای پیام/س

هشت سال دفاع مقدس با نهضت امام حسین(ع) گره خورده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار