۵۰ درصد دعاوی کارگر و کارفرمایان به سازش ختم شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: ۵۰ درصد دعاوی بین کارگر و کارفرمایان با میانجی‌گری اداره کار به سازش ختم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: ۵۰ درصد دعاوی بین کارگر و کارفرمایان با میانجی‌گری اداره کار به سازش ختم می‌شود.
علی آشتاب  اظهار داشت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بخش اقتصادی و تبلیغ، کار گروهی و جمعی است.

وی افزود: بهترین جا برای شکل گیری یک کار گروهی بخش تعاون است و اگر بخواهیم به شعار امسال مقام معظم رهبری تحقق بخشیم بایستی کار گروهی خوبی داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: در استان لرستان بیش از دو هزار و ۸۰۰ تعاونی داریم که ۲۸ هزار نیرو در این تعاونی‌ها فعالیت دارند که خود نشان دهنده ظرفیت بالای این نهاد در حل مشکلات است.

وی بیان کرد: در طرحی به عنوان کاج درصدد کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم به طوری که در پایان آن ۲۵ درصد کاهش آسیب‌های اجتماعی واحد‌های تولیدی را خواهیم داشت.

آشتاب با اشاره به مشکلاتی که بین کار فرمایان و کارگران وجود دارد گفت: ۵۰ درصد دعاوی بین آن‌ها با میانجی‌گری اداره کار به سازش ختم می‌شود؛ با وجود منعقد شدن تفاهم نامه‌های مختلفی که در حوزه تعاون استان داریم جشنواره تعاونی‌های برتر و انتخاب ۲۴ تعاونی برتر را داشته ایم که تعاونی فرهنگیان دورود از جمله آن‌ها بوده است.

انتهای پیام/ب


سازش  دعاوی کارگر و کارفرمایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار