برپایی نمایشگاه پائیزه در زاهدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از برپایی نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس از ۲۳ شهریورماه به مدت ۷ روز در زاهدان خبر داد.

برپایی نمایشگاه پائیزه در زاهدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس با هدف تامین کالا و تنظیم بازار اقلام مورد نیاز در ایام بازگشایی مدارس از ۲۳ لغایت ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در زاهدان، خیابان دانشگاه برپا خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: زمان بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ساعت ۲۱ شب است.

میرشکار ادامه داد: نمایشگاه پائیزه به تعداد بیش از ۲۰۰ غرفه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف این ایام از جمله کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر، مواد غذای و ... جهت خدمت رسانی به شهروندان زاهدانی در نظر گرفته شده است.

او افزود: در راستای حمایت از تولید ملی، اولویت کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه برند‌های ایرانی است.

میرشکار بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه داران مشاهده نمایند مراتب را اطلاع تا برخورد قانونی از طرف بازرسین صورت پذیرد.

اوگفت: همه اجناس عرضه شده در نمایشگاه توسط تیم قیمت گذاری متشکل از کارشناسان اتحادیه‌ها و اصناف، قیمت گذاری شده و قیمت کالا‌ها در غرف درج، می‌شود.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه پاییزه در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار