در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رونق کالاهای ایرانی در بازارهای عراقی/ ۱۲ گروه کالایی در اولین نمایشگاه ملزومات اربعین عرضه می شود

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه اربعین گفت:با برگزاری نمایشگاه ملزومات اربعین، تقاضای کالا و اجناس ایرانی در بازار عراق افزایش پیدا خواهد کرد.

 

رونق کالا‌های ایرانی در بازار عراق در نمایشگاه ملزومات اربعینمجید تکبیری رئیس ستاد برگزاری اولین نمایشگاه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زمان  برگزاری این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه برای اولین بار پیرامون ملزومات مواکب اربعین در مرکز نمایشگاه های بین المللی کربلا از ۲۶ شهریور تا یک مهر برگزار می‌شود.

او ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی، عرضه محصولات و خدمات فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و ملزومات پیاده‌روی اربعین است.

تکبیری در ادامه با اشاره به توزیع گرو‌ه‌های مختلف کالایی در نمایشگاه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی، گفت: قرار است در این نمایشگاه ۱۲ گروه کالایی از جمله مواد غذایی، ظروف یکبار مصرف، لوازم بهداشتی شوینده ها، پارچه، پرچم، بنر، فرش، موکت، پتو، لوازم‌های صوتی، الکتریکی، آشپزخانه‌های صنعتی، یخچال فریزر صنعتی، موتور برق و ژنراتور و سیستم‌های سرمایشی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید:اولین نمایشگاه بین‌المللی برند‌های برتر کیف و کفش برگزار شد


او گفت: در این نمایشگاه هر آنچه که برای برپایی مواکب در مسیر پیاده روی اربعین لازم است تهیه و عرضه می شود و با توجه به رونق تولید و افزایش جمعیت در این ایام، برپایی این نمایشگاه را  جهت تامین اقلام بازار کشور عراق در نظر گرفته ایم.

رئیس ستاد برگزاری اولین نمایشگاه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی تاکید کرد: قطعا با برگزاری این نمایشگاه تقاضای کالا و اجناس ایرانی در بازار عراق افزایش پیدا می‌کند و به مراتب تولید کالا‌های ایرانی در این کشور افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ایران اولین نمایشگاه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی را برپا می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار