متقاضیان کارت سوخت برای دریافت کارت خود به دفاتر پستی مراجعه نکنند

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: با ایجاد گزینه‌ای در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست،متقاضیان می توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی کارت خود را دریافت کنند.

متقاضیان کارت سوخت برای دریافت کارت خود به دفاتر پستی مراجعه نکنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید احمد موسوی  مدیر کل پست خراسان رضوی گفت:  گزینه‌ای در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد شده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پست پیشتاز بر اساس نرخنامه پستی، کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت نمایند.

او با اشاره به اینکه کارت‌های سوخت صرفاً یکبار جهت تحویل به درب منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه یا تغییر محل سکونت به باجه‌های معطله برگشت داده می‌شود تصریح کرد: پیش از این فرد متقاضی کارت سوخت، با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی، به بخش رهگیری در سایت شرکت ملی پست مراجعه و پس از آگاهی از محل نگهداری کارت خود در باجه‌های معطله پست اقدام به مراجعه حضوری و دریافت کارت خود می‌نمود.

مدیرکل پست خراسان رضوی  گفت: این روند از سویی باعث ایجاد صف‌های طولانی و هدررفت زمان مشتریان شده بود و از سوی دیگر اعتراض بسیاری از کاربران را جهت اصلاح فرایند موجود در پی داشت.

موسوی ادامه داد: کاربران می‌توانند از روش جدید برای دریافت کارت خود اقدام و در غیر این صورت با مراجعه حضوری و روش پیشین کارت خود را دریافت نمایند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

روش جدید برای دریافت کارت سوخت

برچسب ها: کارت سوخت ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.