اضافه شدن حالت تاریک به دو نرم افزار گوگل و مایکروسافت

گوگل و مایکروسافت در ادامه بهره‌گیری از حالت تاریک، این ویژگی را به دو برنامه دیگر خود اضافه کردند.

اضافه شد حالت تاریک به دو اپلیکیشن گوگل و مایکروسافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سپتامبر را می‌توان ماه حالت تاریک(Dark mode) نامید. زیرا هر روز خبر جدیدی از اضافه شد این قابلیت به برنامه‌ها و نرم افزارهای غول‌های فناوری منتشر می‌شود. به تازگی گوگل و مایکروسافت دو برنامه دیگر خود را نیز به قابلیت Dark Mode مجهز کردند.


بیشتر بخوانید:  عرضه جدیدترین Surface مایکروسافت با تراشه جدید اینتل


گوگل تا کنون حالت تاریک را به نرم افزارهای جیمیل، پلی استور و چندین برنامه پرکاربرد خود اضافه کرده است و به نظر می‌رسد با توجه به استقبال کاربران از Dark Mode این شرکت هم‌چنان نرم‌افزارهای بیشتری را به این ویژگی مجهز کند. گوگل در استفاده از بهره‌گیری از حالت تاریک تنها نیست بلکه شرکت‌های دیگری نیز روش مشابه گوگل را مد نظر قرار دادند. 

اضافه شد حالت تاریک به دو اپلیکیشن گوگل و مایکروسافت

گسترش حالت تاریک در نرم افزارهای گوگل و مایکروسافت

یکی از شرکت‌هایی که تاکنون چند نرم‌افزار خود را به Dark Mode مجهز کرده، مایکروسافت است. برنامه Outlook users آخرین برنامه این شرکت است که حالت تاریک به آن اضافه شده، گوگل نیز به تازگی نرم‌افزار Files by Google را که جهت مرتبط سازی و طبقه‌بندی فایل‌‌ها و اسناد مختلف در گوشی کاربرد دارد به Dark Mode مجهز کرده است. 

سازندگان این ویژگی هدف حالت تاریک را افزایش کارایی گوشی در مکان‌های کم نور، جلوگیری از وارد شدن آسیب با چشم و افزایش جذابیت زمینه نمایشگر تلفن همراه، عنوان کردند. نرم‌افزار Outlook users شرکت مایکروسافت از جمله برنامه‌های زیر مجموعه آفیس است که به طور ویژه برای مدیریت حساب ایمیل به کار می‌رود. 

اضافه شد حالت تاریک به دو اپلیکیشن گوگل و مایکروسافت

برنامه Outlook users در حال حاضر برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است ولی هنوز به طور کامل توسعه نیافته و مطمئنا مهندسان مایکروسافت آن را تا حد رضایت کامل کاربران توسعه می‌دهند. در هر صورت ویژگی‌های جدید نرم افزارهای گوگل و مایکروسافت می‌تواند تاثیر مثبتی در میزان محبوبیت آن‌ها داشته باشد. 

انتهای پیام/

گوگل و مایکروسافت دو برنامه دیگر را به حالت تاریک مجهز کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.