انتشار فراخوان نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

فراخوان هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منتشر شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس، گفت: این نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدکنندگان و فناوران داخلی در ۱۳ بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می‌شود.

او، بیان کرد: برای خرید دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور با توجه به سطح فناوری محصولات مورد نیاز برای خرید از نمایشگاه، یارانه ۱۰ تا ۵۰ درصدی و برای خریداران بخش خصوصی تسهیلات لیزینگ در نظر گرفته شده است.

حبیب شریف تصریح کرد: در دوره ششم نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ۳۳۷ شرکت بیش از ۹ هزار و ۳۵ مدل محصول را عرضه کردند که منجر به فروش قطعی ۹۶۵ میلیارد ریال شده است که امکان خرید از دور ششم نمایشگاه نیز وجود دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس ادامه داد: شرکت‌های علاقمند به حضور در این نمایشگاه برای ثبت نام می‌توانند به نشانی www.iranlabexpo.ir مراجعه کنند.

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ۲۶ تا ۲۹ آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ت

فراخوان هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار