مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد:

صدور تأییدیه آسانسور در استاندارد ایلام در طی سال جاری

مدیرکل استاندارد ایلام از صدور ۴۰ فقره گواهی تأییدیه آسانسور در استاندارد ایلام طی سال جاری خبر داد.

صدور  تأییدیه آسانسور در استاندارد ایلام در طی سال جاری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام  گفت: در ۱۰۰ فقره بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار این اداره کل در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۴۰ فقره گواهی برای آسانسور‌های استان صادر شده است.

او اظهار کرد: با توجه به اینکه استاندارد آسانسور‌ها از سال ۱۳۸۲ اجباری اعلام و دستور العمل آن نیز جهت صدور پروانه و پایان کار ساختمان به شهرداری ها‌ی کشور ابلاغ شده است لذا بازرسی از آسانسور‌های ساختمان‌های عمومی و همچنین دستگاه‌های دولتی و مراکز درمانی و ... در دستور کار این اداره کل بوده و توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان انجام می‌پذیرد.

مدیرکل استاندارد ایلام اضافه کرد: برای اطمینان از برقراری شرایط ایمنی آسانسورها، لازم است آسانسور‌های فعال، سالیانه توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده و بازرسی شوند.

او ادامه داد: کاربران آسانسور می‌توانند با ارسال شناسه ملی ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از آخرین وضعیت بازرسی آن مطلع شوند.

همتی در پایان تاکید کرد: در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های ذیصلاح و بازرسی ادواری سالیانه آسانسور، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است.

انتهای پیام/ د

صدور ۴۰ فقره گواهی تأییدیه آسانسور در استاندارد ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.