مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد؛

زبان عربی به رانندگان تاکسی در قم آموزش داده می شود/تابلوهای تبلیغاتی با عنوان تراکسی در قم رونمایی شد

عزتی گفت:بیشتر زائرانی که به قم می‌آیند اغلب از کشور‌های عربی هستند و از این رو آموزش زبان عربی به رانندگان تاکسی در دستور کار قرار گرفته است که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مرتضی عزتی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به طرح درآمدزایی برای تاکسی ها،گفت: تابلو‌های تبلیغاتی در داخل تاکسی‌ها مد نظر بود که طرح آن اجرایی و با عنوان تراکسی رونمایی شد.

او با اشاره به توریستی بودن شهر قم، گفت: بیشتر زائرانی که به قم می‌آیند اغلب از کشور‌های عربی هستند و از این رو آموزش زبان عربی به رانندگان تاکسی در دستور کار قرار گرفته است که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: تاکنون ۳۰۰ دستگاه تاکسی به این تابلو‌های تبلیغاتی مجهز شده اند که هم فرهنگسازی در سطح شهر و برای شهروندان دارد و از سوی دیگر درآمدی پایدار برای رانندگان است.

عزتی گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در راستای کمک به رانندگان تاکسی تلاش و برنامه ریزی می‌کند و در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم نیز رشته فنی تاکسیرانی را دایر که رانندگان تاکسی بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: رانندگان تاکسی می‌توانند با نوع برخورد و بیان خود فرهنگ شهر کریمه اهل بیت (س) را در ابعاد بین المللی گسترش دهند که از این رو برنامه ریزی برای آموزش به آن‌ها را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

آموزش زبان عربی به رانندگان تاکسی در قم

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.