صدور پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مدیرعامل نیروگاه رامین بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

بی تردید استقلال و اقتدار امروز کشور عزیزمان حاصل ایثار، پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان وایثاگرانی است که با نثار جان و خون خود درخت تنومند ایران اسلامی را به بار نشانده تا امروز مامن و امیدی برای کشور‌های مظلوم و ستمدیده باشد.

خرسندیم که نیروگاه رامین نیز همزمان با ایام دفاع از کیان کشورمان همراه و همگام با ملت متعهد و سلحشور؛ ضمن تولید انرژی حیاتی برق در آن شرایط حساس و تاریخی و با وجود بمباران این زیرساخت استراتژیک توانسته است با اعزام کارکنان و تلاشگران جهادگر خود به خطوط مقدم و پشتیبانی جبهه نقش اثرگذاری داشته و به برکت همین افتخار امروز شاهد تداوم ۴۰ ساله تولید انرژی برق و خدمت رسانی به مردم شریف میهن عزیزمان هستیم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، هفته دفاع مقدس را به همه کارکنان و خانواده نیروگاه رامین بویژه خانواده ایثارگران و ۶ شهید والامقام این مجموعه تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق تداوم خدمت رسانی و سربلندی شما را مسئلت می‌نمایم.

ناصر محمدی
مدیرعامل نیروگاه رامین
انتهای پیام/م

صدر پیام تبریک مسئولان به مناسبت هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.