وزیر دفاع روسیه در مصاحبه‌ای اعتماد غیرعقلانی آمریکا به برتری قدرت و توانمندی‌اش را تهدید اصلی برای مسکو و سایر کشور‌ها دانست.

شویگو: اعتماد کورکورانه آمریکا به توانمندیش تهدیدی اصلی برای کشورهاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در مصاحبه با روزنامه «مسکوفسکی کومسومولتس» اعلام کرد: هنگامی که به ضعف خود آگاهی داشته باشی و به حفظ توازن و امنیت عمومی توجه کنی این مسئله تو را به استفاده از عقل رهنمون می‌کند، اما هنگامی که گمان داری توازن قدرت به نفع توست، وضعیتی که هم اکنون در آمریکا حاکم است، اندیشه‌های مختلف به سوی تو می‌آید که چه بسا غیرعقلانی هستند.

وی افزود: ایمان داشتن کورکورانه و غیرعقلانی آمریکا به توانمندی و قدرتش، تهدید اصلی برای مسکو و سایر کشور‌هاست.

وزیر دفاع روسیه در خصوص به روز رسانی سلاح‌های این کشور گفت: روسیه با استفاده از موشک‌ها و سلاح‌های مختلف در سوریه  و کسب تجربه در این جنگ تعداد بسیار زیادی از آن‌ها را به روز رسانی کرد.

وی در این خصوص به موشک‌های کالیبر و کاهش زمان دریافت فرمان پرتاب پس از استفاده این موشک در جنگ سوریه با تروریست‌ها اشاره کرد و افزود: استفاده از ۱۲ نوع از سلاح‌هایی که مورد استفاده ارتش در جنگ سوریه بود متوقف شده است و ۳۰۰ نوع سلاح با استفاده از تجربه‌های کسب شده در این جنگ به روز رسانی شده‌اند.

روسیه از سپتامبر ۲۰۱۵ و به درخواست بشار اسد، رئیس جمهور سوریه حملات هوایی خود را علیه مواضع تروریست‌های داعش و جبهه‌النصره در این کشور آغاز کرد و توانست هزاران موضع را منهدم و صد‌ها تروریست را به هلاکت برساند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار