سخنگوی دولت انگلیس اظهارات نخست‌وزیر این کشور در مورد ضرورت دستیابی به توافقنامه هسته‌ای جدید با ایران را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، سخنگوی دولت انگلیس اظهارات بوریس جانسون، نخست‌وزیر این کشور در مورد ضرورت دستیابی به توافقنامه هسته‌ای جدید با ایران را رد و بر حمایت از این توافقنامه تأکید کرد.

سخنگوی دولت انگلیس گفت: بوریس جانسون از توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کند.

 بوریس جانسون ساعتی پیش با نادیده گرفتن اجرایی نشدن تعهدات اروپایی‌ها در برجام، مدعی شد زمان عقد توافق هسته‌ای جدید با ایران فرا رسیده است.

جانسون افزود: فارغ از رویکرد‌های طرف‌های امضاکننده توافق هسته‌ای با ایران، اکنون زمان آن است که به جلو گام برداریم و برای رسیدن به توافق جدید با ایران وارد مذاکره شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
راستی این بورس جانسون همان شغالی نیست که برای سلطان جنگل در حال مرگش ( اقتصاد ورشکسته و در حال فرو پاشی آمریکا) دم تکان داده؟؟ و در مورد برجام و حمله به آرامکوی عربستان آل سقوط اراجیف سخیف ارباب پسند زده بود تا ترامپ این بدبخت مادر مرده و ملکه را از بن بست برکسیت یکجوری خلاص کند..... و دم خودش را به دم ترامپ در تجارت گره محکم و باز نشدنی زد تا خودش را دربست در اختیار ترامپ قرار دهد؟؟ با همین حرکت اتحاد تجاری با ترامپ شرکت قدیمی گردشگری انگلیس در عرض 48ساعت نابود شد یعنی همان شرکت "توماس کوک"معروف با داشتن آنهمه شعبه بین المللی و این تازه شروع مصیبت و عزای کشور انگلیس است چون هر که با آمریکا پیوند خورده نابود شده...........میتوانید به تاریخ200ساله سراسر با جنگ و خونریزی ایالات متحده آمریکا و خدعه های تاریخی این کشور مراجعه کنید..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
به اسم مذاکره برجام، می خواهند بحث موشکی و نظامی و منطقه ای ایران را هم پیش بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
برجام رو پاره کردید دیگه برجام جدیدی نخواهیم داشت
آخرین اخبار