رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد:

راه اندازی کلینیک پزشک عمومی در اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: کلینیک پزشک عمومی این شهرستان در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود.

راه اندازی کلینیک پزشک عمومی در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر بهنام رضا مخصوصی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در مسیر بزرگراه کربلا و در آستانه فرارسیدن ایام پیاده روی اربعین حسینی و به منظور تسریع در دسترسی مردم و مسافران، این کلینیک پزشک عمومی در محل سابق بیمارستان امیرالمومنین (ع) راه اندازی خواهد شد.

او گفت:  با راه اندازی این کلینیک از روز شنبه هفته آینده، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این درمانگاه به صورت مستمر به کار خود ادامه دهد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد بیان کرد: در حال حاضر شهر اسدآباد دارای دو کلینیک تخصصی در بیمارستان قائم (عج) و میدان امام (ره) پلی کلینیک ویژه تخصصی امید بوده که با راه اندازی درمانگاه پزشک عمومی، تعداد کلینیک‌های شهر اسدآباد به ۳ کلینیک ارتقاء خواهد یافت.

مخصوصی همچنین تعداد پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی شهرستان را ۲۵ پزشک متخصص برشمرد و ادامه داد: ارتوپد، زنان، داخلی، جراح عمومی، ENT، روانپزشک، نرولوژی، اطفال، قلب، چشم، بیهوشی، رادیولوژیست و پاتولوژیست از جمله پزشکان متخصص دانشکده این شهرستان بوده که علاوه بر این پزشکان متخصص، ۱۲ پزشک عمومی نیز در بیمارستان و ۱۱ پزشک عمومی در مراکز خدمات جامع سلامت مشغول به ارائه خدمات هستند.

او با اشاره به جمعیت ۱۰۰ هزار و ۹۲۵ نفری شهرستان شامل ۵۶ هزار و ۹۲۵ نفر جمعیت شهری و ۴۴ هزار نفر جمعیت روستایی اظهار کرد: در حال حاضر در این شهرستان تعداد ۵۰ خانه بهداشت و ۱۳ مراکز خدمات جامع سلامت مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ب


فعالیت ۵۰ خانه بهداشت در اسد آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.