بعد ازاجلاس سازمان ملل؛

اقتدار ایران در دنیا بیشتر شد

امام جمعه ریحان شهرگفت:دنیا به اقتدار نظامی، امنیتی و نیروی انسانی منحصر بفرد ایران اسلامی بخوبی پی برده است.

اقتدار ایران در دنیابعد ازاجلاس سازمان ملل بیشتر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مجتهدی امام جمعه ریحان‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب که از شوکت و عظمت ملت شریف ایران حراست می‌نمایند، و نمی‌گذارند طمعه استعمار گران شود گفت:  حال و هوای جلسه سازمان ملل با گذشته فرق داشته و همه غربی‌ها زوم کرده بودند تا برگ تاییدی از ملت ایران بگیرند و به یک تصویر دل خوش کرده بودند.

او افزود:ملت‌ها به دستان قدرتمند و مهربان‌و عاطفه ایرانی ها روی آورده والگوی کشور گم شده خود را در حکومت حقه ملت ایران دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام مجتهدی گفت: دولت‌های آن‌ها برای خشنود کردن ملت خود ، تلاش می‌کنند نظر ایران را ولو به ظاهر در منظر ملت‌ها و ملت خود بدست آورند تا رای کسب کنند و مشکلات کشورشان را حل و فصل کنند.

او تصریح کرد:دنیا به اقتدار امکانات نظامی را امنیتی و نیروی انسانی منحصر بفرد ایران اسلامی بخوبی پی برده و خودش را عاجز می‌داند .

او ادامه داد: مسئولین جواب منطقی دادند و آن هم اینکه ما مذاکره کردیم اگر راست می‌گویند بیایند نوشته‌ها و تعهدات خودمان را عملی کنیم و بعد سخن از مذاکره بعدی بزنیم.

او بیان داشت: نهایتا ترامپ مردود شده و درخواست خواهد کرد که برگردد به برجام یا اینکه متوجه شده که کارش بی منطق بوده احتمال برگشتش به برجام هست.

مجتهدی بیان داشت:ریس جمهور با رد نظر نخست وزیر انگلیس و صدراعظم المان  کار درستی کرد و دنیا در قضاوتش مارا حق دانست و عزت ما را ستود‌ها و آن‌ها سرافکنده‌تر از گذشته تا اخر منتظر جواب مثبت ایران ماندند و آخر کار نیز  بدون نتیجه رفتند.

انتهای پیام/ح

نمازجمعه ریحان شهر

برچسب ها: نماز جمعه ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار