خطیب جمعه بیرجند؛

باید از نوع نگاه آمریکا به ملت‌ها درس گرفت

امام جمعه موقت بیرجند گفت: افرادی که گمان مذاکره با غرب را در سر می‌پرورانند باید از نوع نگاه آمریکا به ملت‌ها درس بگیرند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه باید از رفتار آمریکا با عربستان درس گرفت، گفت: این رفتار نشان می‌دهد که آمریکا به دنبال تأمین منافع خود، عربستان را همچون گاو شیرده‌ای می‌داند که هر روز با یک برنامه برای دوشیدنش به سراغشان می‌رود.


او افزود: افرادی که گمان مذاکره با غرب را در سر می‌پرورانند باید از این نگاه آمریکا به ملت‌ها درس بگیرند و همان طور که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تکرار فرمودند باید راهبرد مقاومت را برگزید.


خطیب جمعه بیرجند با اشاره به سفر اخیر مقامات ایرانی به سازمان ملل گفت: باید رفتار و نوع گفتمان مسئولان حاضر در این سفر، حساب شده باشد تا خدای نکرده بعضی رفتار‌ها و لبخندها، دل‌ها را نگران نکند و به ضرر جامعه مظلومان و مستضعفان نباشد.


حجت الاسلام نوفرستی همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین و اعزام زائران از ایران به کشور عراق افزود: لازم است در این سفر هر زائر خود را برای انتشار مباحث دینی، مذهبی و عقیدتی آماده کند.


او با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جهاد مایه عزت و درسی از جانب اسلام است که توانسته روحیه مقاومت را در بین آزادی خواهان جهان نشر دهد.


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه، اکنون در زمان مقابله با کفار و دشمنان بیرونی و یا دشمنان درونی هستیم، ادامه داد: افرادی که در جنگ نظامی، سیاسی، فرهنگی و یا جنگ اقتصادی که امروز با آن مواجهیم، شبانه روزی در تلاش اند تا کشور و دین شان را حفظ کنند، جهادگران راه خدا هستند.


انتهای پیام/ب


برپایی نماز جمعه در بیرجند

برچسب ها: آمریکا ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار