اقدام جالب گوگل برای جشن تولد ۲۱ سالگی این شرکت

گوگل به مناسبت جشن تولید ۲۱ سالگی این شرکت تعدادی از محصولات خود را با ۲۱ درصد تخفیف در اروپا عرضه می‌کند.

اقدام جالب گوگل برای جشن تولد ۲۱ سالگی این شرکتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل به مناسب سالگرد بیست و یکمین سال تاسیس این شرکت برنامه ویژه‌ای را برای مشتریان محصولات خود در اروپا در نظر گرفته است. این شرکت به همین مناسبت تعدادی از دستگاه‌های هوشمند خود را با ۲۱ درصد تخفیف در اروپا عرضه می‌کند.


بیشتر بخوایند: حالت تاریک به طور رسمی به نرم افزار Gmail اضافه شد


اگر از جمله طرفداران گوشی‌های گوگل هستید و در اروپا زندگی می‌کنید، برای خرید گوشی‌های پیکسل و تعدادی دیگر از دستگاه‎‌های گوگل صبر کنید. غول فناوری آمریکایی به دلیل تولید ۲۱ سالگی خود گوشی Pixel 3 را به جای قیمت ۷۳۹ پوند با کاهش ۱۵۵ پوندی با قیمت ۵۸۴ پوند به فروش می‌رساند. تخفیف ۲۱ درصدی تنها شامل گوشی Pixel 3 نمی‌شود و مدل‌های دیگر گوشی پیکسل و دستگاه‌هایی مانند بلندگو‌های هوشمند گوگل نیز شامل این تخفیف می‌شوند.

اقدام جالب گوگل برای جشن تولد ۲۱ سالگی این شرکت

تخفیف ویژه محصولات گوگل به مناسبت تولید این شرکت

گوگل کد تخفیف خاصی را برای مشتریان کشور‌های اروپایی اعلام کرده است. خریداران می‌توانند با وارد کردن این کد در سایت فروشگاه‌های مجاز محصولات گوگل و یا با مراجعه نمایندگان فروش در کشور خود و تحویل کد مخصوص به فروشندگان از تخفیف ویژه این شرکت استفاده کنند. کد صادر شده از سوی گوگل برای هر کشور در اروپا متفاوت است.

پس از انتشار این خبر از سوی گوگل کاربران زیادی از آن استقبال کردند و گفتند: "گوگل پیش از پایان سال و ایام کریسمس طرح جذابی را راه‌اندازی کرده است و با این کار مشتریان زیادی را ترغیب به خرید گوشی‌ها و سایر دستگاه‌های هوشمند این شرکت می‌کند. تا کنون اطلاعاتی از اجرایی چنین برنامه‌هایی به مناسبت سالروز تاسیس گوگل در دیگر نقاط جهان منتشر نشده است."

اقدام جالب گوگل برای جشن تولد ۲۱ سالگی این شرکت

به نظر می‌رسد مدیران گوگل به خوبی اهمیت بازار‌های فناوری اروپا را درک کرده‌اند و با طرح‌های تشویقی متنوع به دنبال بیشتری سود فروش از این قاره جهان هستند.

انتهای پیام/

مشتریان اروپایی از تخفیف ویژه محصولات گوگل بهره‌مند می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار