ساخت ۱۷ واحد مسکونی در ملایر به همت گروه‌های جهادی

 فرمانده سپاه ناحیه ملایر از احداث و تحویل ۱۷ واحد مسکونی مددجویان ملایر به همت گروه‌های جهادی سپاه خبر داد.

ساخت ۱۷ واحد مسکونی در ملایر به همت گروه‌های جهادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در رزمایش جهادی بسیج سازندگی ملایر گفت: به همت گروه‌های جهادی سپاه ناحیه ملایر و خیران ۱۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس تعمیر و بازسازی و تحویل متقاضیان زیر پوشش این نهاد‌ها شد.

او افزود: از ۱۷ واحد احداثی، تعمیری و بازسازی مددجویان زیرپوشش، ۱۵ واحد مربوط به مددجویان بهزیستی و ۲ واحد مربوط به مددجویان کمیته امداد است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایربا بیان اینکه اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون ریال برای تعمیر، مرمت، بازسازی و احداث این تعداد واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش هزینه شد، گفت: برای تعمیر و بازسازی واحد‌های مسکونی مددجویان بهزیستی بدون دریافت تسهیلات از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیران استفاده کردیم.

حسینی ادامه داد: این تعداد واحد‌های مسکونی مددجویان در روستا‌هایی همچون بیغش، گرجایی، موداران، بهاره، حسن کوسج، حاجی آباد، کهریز ناظم، طجر علوی و آبدر تعمیر و بازسازی شده است که در مابقی روستا‌ها نیز این طرح در دست اجرا است.

انتهای پیام/د.ا

۱۷ واحد مسکونی در ملایر به همت گروه‌های جهادی ملایر ساخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.