عنوان PUBG از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی خواهد کرد

شرکت Tencent اعلام کرد که به زودی گیمرهای دو کنسول PS4 و Xbox One می‌توانند عنوان PUBG را به صورت کراس‌پلی اجرا کنند.

عنوان PUBG از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان PUBG یکی از عناوین بسیار محبوب آنلاین رایانه‌ای است که در سبک بتل رویال ساخته شده و در آن گیمرها در قالب دو تیم به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. رقیب اصلی این بازی عنوان رایگان Fortnite است که به دلیل رایگان بودن و همچنین قابلیت کراس‌پلی بین تمامی دستگاه‌هایی که بازی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند توانسته است مخاطبان بسیار بیشتری از عنوان PUBG را جذب خود کند. اما شرکت Tencent که یکی از توسعه دهندگان اصلی این بازی است اعلام کرده که بازی PUBG با دریافت روزرسانی در ماه جاری جدیدی قابلیت کراس‌پلی بین دو کنسول PS4 و Xbox One را دریافت خواهد کرد.

قابلیت کراس‌پلی در این بازی اجباری نیست و گیمرها می‌توانند به انتخاب خود این قابلیت را غیرفعال کنند، در صورت فعال بودن این قابلیت گیمرهایی که از کنسول PS4 استفاده کنند با لوگو Play Station در کنار نامشان وارد بازی می‌شوند و گیمرهای Xbox One نیز با لوگو Xbox در بازی حاضر خواهند شد.

عنوان PUBG از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد

شرکت سازنده بازی PUBG هنوز تاریخ دقیق در دسترس قرار گرفتن قابلیت کراس‌پلی را اعلام نکرده است و گیمرها هنوز امکان استفاده از قابلیت را ندارند. با فعال شدن این قابلیت هنوز هم عنوان Fortnite یک گام از عنوان PUBG جلوتر است چرا که بازی Fortnite حتی گیمرهای تلفن همراه خود را نیز به کنسول‌ها متصل کرده است و افرادی که با تلفن همراه بازی را اجرا می‌کنند می‌توانند با گیمرهای سایر پلتفرم‌ها به اجرای بازی بپردازند.


بیشتر بخوانید: فروش چشمگیر بازی FIFA 20 در بازار انگلستان


بروزرسانی آینده بازی PUBG همچنین یک گزارش دهنده بسیار دقیق را به بازی اضافه خواهد کرد که پس از اتمام هر دست از بازی جزییات و عملکرد دقیق تیم گیمر را به او نشان خواهد داد. در حال حاضر عنوان PUBG برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمرهاست؛ همچنین عنوان PUBG Mobile نیز برای سیستم عامل‌های IOS و Android نیز قابل دریافت است.

انتهای پیام/

آپدیت بزرگ بازی PUBG در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار