انتقال بیش از ۶ هزار نفر از زائرین افغانستانی از مرز دوغارون به مشهد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد گفت: ۶ هزار و ۶۱۰ نفر از زائران افعانستانی از مرز دوغارون به سمت مشهد مقدس جا به جا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد گفت: این تعداد زائران اربعین از ۱۴ تا ۲۲ مهر ماه جا به جا شده اند.

او ادامه داد: این زائران در قالب ۱۴۷ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس منتقل شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد گفت: با توجه به حجم ورود زائرین کشور افغانستان روزانه بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس در مرز دوغارون مستقرند.

کرباسی افزود: در صورت ورود حجم بالای زائرین کشور افغانستان به مرز دوغارون از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان‌های تربت جام. نیشابور و خواف کمک گرفته می‌شود.

او ادامه داد: امسال پیش بینی می‌شود ۱۵ هزار نفر زائر افغانستانی با ناوگان حمل و نقل عمومی از مرز دوغارون به سمت مشهد مقدس جابه جا شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ نفر از نیرو‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد در مرز دوغارون در حال ارائه خدمات هستند، گفت: پارسال بیش از ۲۱ هزار و ۹۰۰ نفر زائر افغانستانی با ۵۱۴ اتوبوس به مشهد مقدس منتقل شدند.

کرباسی به انتقال تعدادی اتوبوس این شهرستان به مشهد مقدس در ایام عزاداری پایانی ماه صفر خبر داد و افزود: با توجه به حجم بالای ورود زائرین عزاداری‌های پایانی ماه صفر به مشهد مقدس ۷۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی تایباد جهت ارائه خدمات به عزاداران به مشهد مقدس منتقل می‌شوند.

انتهای پیام//ف.س
 
 

جا به جایی  ۱۵ هزار نفر زائر افغانستانی با ناوگان حمل و نقل عمومی

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
به عنوان زائر و مسافر می آیند و بعد ماندگار می شوند
آخرین اخبار