مدیرکل استاندارد استان خوزستان از توقیف ۴ پارک و شهربازی فاقد مجوز استاندارد در شوش خبر داد.

رضا دهدشتی زاده مدیرکل استاندارد استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ارائه خدمات مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری در بازار است و این اداره کل همکاری لازم را با بهره برداران تجهیزات بازی در اولویت‌های کاری خود قرار داده است و با هدف جلوگیری از بروز صدمات جانی برای شهروندان علی الخصوص کودکان در صورت مشاهده رعایت نکردن ضوابط کیفی و استاندارد‌ها با واحد‌های متخلف برخورد قانونی را صورت خواهد داد.

او تصریح کرد: طی بازرسی‌های بعمل آمده از پارک‌ها و شهربازی‌های شهرستان شوش، ۴ پارک و شهربازی که علیرغم اطلاع رسانی و تذکرات قبلی هیچگونه همکاری جهت اخذ پروانه استاندارد و رفع نواقص انجام نداده بودند توقیف و به موجب قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

دهدشتی زاده اظهار داشت: پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره کل، دادگاه این متخلفین را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

این مقام مسئول در انتها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

جلوگیری از فعالیت خانه های بازی بدون مجوز

برچسب ها: استاندارد ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.