ویژگی جدید اینستاگرام، آنفالو کردن کاربران کم‌اهمیت را آسان‌تر می‌کند

اینستاگرام با افزودن قابلیت جدید به این شبکه اجتماعی به کاربران خود کمک می‌کند تا راحت‌تر از گذشته اقدام به آنفالو کردن افرادی که علاقه‌ای به مطالب ارسالی آن‌ها ندارند، بکنند.

کمک اینستاگرام به کاربران خود برای آنفالو کردنبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی اینستاگرام در ویژگی جدیدی که به نرم‌افزار خود اضافه کرده است به کاربران امکان می‌دهد تا راحت‌تر و هوشمندانه‌تر از گذشته افرادی را که قصد آنفالوکردن(پیگیری نکردن) آن‌ها دارند، انتخاب کنند. قابلیت جدید اینستاگرام شرایط نوعی مدیریت جامع را بر حسای کاربر هر فرد در این شبکه اجتماعی فراهم می‌آورد.


بیشتر بخوانید: پیام دایرکت به نسخه وب اینستاگرام رسید + تصاویر


بسیاری از کاربران اینستاگرام در حساب کاربری خود افرادی را دنبال(فالو) می‌کنند که هرگز آن‌ها را نمی‌شناسند و علاقه‌ای نیز به پیگیری کردن فعالیت این افراد در اینستاگرام ندارند. اگر تعداد کاربران یاد شده کم باشند به راحتی می‌تواند این فالو یا آنفالو کردن آن‌ها را مدیریت کردن اما این مسئله زمانی به صورت یک مشکل خود را نمایان می‌سازد که تعداد پیگیری کننده‌‎ها بسیار زیاد باشد. 

کمک اینستاگرام به کاربران خود برای آنفالو کردن

کمک اینستاگرام به کاربران خود برای آنفالو کردن

تا پیش از این کاربران اینستاگرام مجبور بودند با بررسی تک تک پیگیری‌کننده‌های(فالورهای) خود تصمیم به آنفالو کردن یا نکردن بگیرند. اما حالا اینستاگرام همراه با لیست فالورها سابقه‌ای از فعالیت‌ها و ارتباط آن‌ها با کاربر را نمایش داده و تصمیم‌گیری برای پیگیری نکردن را بسیار راحت‌تر از گذشته کرده است.

اینستاگرام در نسخه بروزرسانی شده خود فالورهای هر کاربر را در قالب گروهای مختلفی دسته‌بندی کرده و زمان آخرین ارتباط و آخرین واکنش به پست یا استوری کاربر را نشان می‌دهد. با داشتن چنین اطلاعاتی کاربر می‌تواند بدون نگرانی از تصمیم اشتباه در آنفالو کردن کاربری خاص، اقدام به پیگیری نکردن کند. 

کمک اینستاگرام به کاربران خود برای آنفالو کردن

با این اقدام اینستاگرام دیگر برای همیشه از شر تماشا کردن تصاویر یا ویدئوهای کاربرانی که هیچ علاقه‌ای به آن‌ها ندارید خلاص می‌شوید و با خیالی آسوده‌تر از گذشته می‌توانید فعالیت خود را ادامه دهید. مدیران اینستاگرام هنوز زمان مشخصی برای ارائه این سرویس اعلام نکرده است و به طور دقیق معلوم نیست کاربران این شبکه اجتماعی کی به آن دسترسی پیدا می‌کنند. 

انتهای پیام/

راحت‌تر شدن مدیریت حساب کاربری با قابلیت جدید اینستاگرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار