ترجمه زنده صفحه‌های وب به زودی در فایرفاکس

شرکت موزیلا قصد دارد با اضافه کردن قابلیتی جدید به مرورگر خود امکان مشاهده ترجمه زنده را در اختیار کاربران قرار دهد.

ترجمه زنده صفحه‌های وب به زودی در فایرفاکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرورگر پرطرفدار فایرفاکس به زودی قادر خواهد بود صفحه‌های مختلف وب را به بسیاری از زیان‌های زنده دنیا ترجمه کند. نکته شاخص در ویژگی ترجمه زنده فایرفاکس، اتکا نداشتن آن به مترجم‌هایی مانند Google Translate و Bing Translator است. فایرفاکس ترجمه‌های اختصاصی خود را به کاربران ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید: موزیلا واقعیت افزوده مبتنی بر وب را برای همه کاربران فراهم می‌کند


فایرفاکس به زودی ویژگی مترجم زنده خود را در اختیار کاربران مرورگر خود قرار می‌دهد. این شرکت مطرح در حوزه فناوری با ضمن اعلام این خبر، گفت: "از این پس دیگر نیازی نیز در حین کار با مرورگر فایرفاکس برای مشاهده ترجمه یک واژه یا یک جمله و حتی یک پاراگراف از این نرم‌افزار خارج شده و به محلی دیگر مراجعه کنید زیرا مهندسان ما قابلیتی کاربردی را برای مشاهده ترجمه در صفحه‌های مختلف اینترنت ایجاد کرده‌اند. "

ترجمه زنده صفحه‌های وب به زودی در فایرفاکس

مترجم فایرفاکس رقیب قدرتمند برای Google Translate

ویژگی‌های قابل توجه در ترجمه زنده فایرفاکس، حفظ هویت متن اصلی و ارائه قابل درک‌ترین ترجمه از متن مورد نظر است. سیستم ترجمه فایرفاکس به هوشمند مصنوعی مجهز شده و بهترین کیفیت ممکن را در ترجمه مطلب انتخاب شده، ارائه می‌دهد. این شرکت هم‌چنین منابع بسیار زیادی از کتاب‌های دیجیتال در رشته‌های مختلف را از طریق یادگیری ماشینی به مترجم خود اضافه کرده تا در حین ترجمه متن‌های تخصصی پیش زمینه مناسبی برای آن فراهم باشد. 

ترجمه زنده صفحه‌های وب به زودی در فایرفاکس

فایرفاکس برای تکمیل و توسعه پروژه مترجم زنده خود مبلغ ۳ میلیون یورو را از اتحادیه اروپا دریافت کرده است. این شرکت هنوز زمان مشخصی برای عرضه و در دسترسی قرارگیری ویژگی جدید خود اعلام نکرده است و معلون نیست کاربران کی قادر به استفاده از آن خواهند بود. به نظر می‌رسد فایرفاکس با افزودن چنین ویژگی به مرورگر خود قصد رقابتی سخت با گوگل و سایر غول‌های فناوری را دارد. ممکن است در صورت قابل درک‌تر بودن ترجمه‌‎های فایرفاکس، بسیاری از کاربران Google Translate به این مترجم جذب شوند. 

انتهای پیام/

ترجمه دقیق صفحه‌های وب یا مترجم گوگل

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار