دستگیری سارقان خودرو محله تهرانسر/ متهم: با خودروهای سرقتی ضایعات جمع می‌کردم

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری ۳ سارق خودرو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر بیان داشت: عصر روز گذشته بیست و نهم مهرماه عوامل پیشگیری کلانتری ۱۵۰ تهرانسر هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری به یک دستگاه خودروی پراید با ۳ سرنشین مشکوک می‌شوند و برای بررسی اولیه پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در استعلام گرفته مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و در بیستهم همین ماه از اندیشه سرقت شده است.

وی گفت: بلافاصله ماموران کلانتری برای توقیف خودرو اقدام و موفق می‌شوند ضمن توقف خودروی موصوف سرنشینان آن را نیز قبل از اینکه موفق به فرار بشوند دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید: سارق خودرو‌های محله شهر ری را شناسایی کنید


این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی کشف شده به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند، عنوان داشت: راننده خودرو در بازجوئی‌های پلیسی اظهار کرد: روز بیستم مهر ماه در کنار خیابان در حال قدم زدن بودم که نگاهم به این خودرو افتاد. با سوئیچی که همراهم بود در آن را باز کردم و قفل فرمان و قفل پدال آن که صوری بر روی آن نصب بود و قفل فرمان و پدال بسته نشده بود به راحتی کنار گذاشتم و سپس با همین سوئیچ که در خودرو را باز کرده بودم استارت زدم و خودرو روشن شد.

سرهنگ مالمیر تصریح کرد: این متهم مدعی بود در طول این مدت با خودروی سرقتی ضایعات جمع آوری و منتقل می‌کرده است.

در انتها کلانتر محله تهرانسر از شهروندان درخواست کرد: نسبت به تجهیز خودرو به انواع قفل‌های ایمنی ابا ضریب ایمنی بالا اقدام کنید تا از وقوع جرائم مشابه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار