سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

۱۴ استان کشور بارانی است/پیش بینی رگبار و رعد و برق برای آسمان پایتخت

براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا برای ۱۴ استان کشور بارش باران پیش بینی می‌شود.

14 استان کشور بارانی است/پیش بینی رگبار و رعد و برق برای آسمان پایتختبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی پنج روز آینده برای شمال غرب، غرب، برخی مناطق مرکز و جنوب غرب کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی، زاگرس جنوبی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین طی این مدت برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر بارش باران رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده برای ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی می‌شود.

طی امروز و فردا شدت بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، البرز، قزوین، لرستان، استان مرکزی، غرب و جنوب غرب اصفهان و برخی مناطق استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، جنوب استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، گیلان و مازندران پیش بینی می‌شود. از ابتدای هفته بر شدت و گسترش بارش در مناطق ذکر شده افزوده می‌شود.


بیشتر بخوانید: استمرار بارش باران تا اوایل هفته آینده /آسمان پایتخت نیمه ابری است


امروز در برخی مناطق جنوب کرمان، جنوب فارس و پاره‌ای از مناطق هرمزگان رشد ابر، رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد که خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در یکم آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار