مصرف ۳ میلیارد و ۹۳۵ میلیون متر مکعب گازطبیعی در کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از مصرف ۳میلیارد و ۹۳۵میلیون متر مکعب گاز طبیعی در ۶ ماهه نخست امسال در سطح استان خبر داد.

مصرف ۳ میلیارد و ۹۳۵ میلیون متر مکعب گازطبیعی در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ منوچهر فلاح، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز طبیعی نسبت به مدت مشابه پارسال به میزان ۹۶میلیون متر مکعب معادل ۳درصد افزایش داشته است، گفت: بخش نیروگاهی در استان با مصرف بیش از ۲میلیارد مترمکعب گاز طبیعی با ۵۱ درصد، بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده و پس از آن بخش‌های صنعتی و حمل و نقل با مصرف ۱میلیارد و ۶۲۹ میلیون متر مکعب، ۴۱ درصد میزان مصرف گاز طبیعی را در ۶ ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده اند.

فلاح افزود: بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی نیز با مصرف ۳۰۴میلیون مترمکعب، (۸ درصد) میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۳شهر و ۱۱۸۰روستا در سطح استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، بیان داشت: در حال حاضر۹۳ درصد خانوار شهری و ۴۴ درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

او تصریح کرد: درکنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار