آموزش و پرورش بدنبال پرورش انسان‌های در تراز انقلاب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : آموزش و پرورش بدنبال پرورش انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دوره توانمندسازی شورا‌های کانون بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه که امروز (اول آبان) با حضور جمعی از فرهنگیان استان برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگی با هدف تربیت معلمان در طراز جامعه اسلامی، گفت : آموزش و پرورش می‌کوشد تا در چهل سالگی و در گام دوم انقلاب برای تعلیم و تربیت انسان‌های متعالی و در تراز انقلاب اسلامی گام بردارد که در این راستا در وهله اول نیاز به معلمان خوب و در تراز انقلاب اسلامی دارد.

او گفت : داشتن روحیه انقلابی از خصوصیات انسان‌های در طراز انقلاب اسلامی است که با نهادینه کردن این روحیه در بین معلمان می‌توان به انتقال آن به دانش‌آموزان امید داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه وجود روحیه تحلیل‌گری را از ویژگی‌های معلمان در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مگر می‌شود معلمی روحیه تحلیل‌گری داشته باشد و این روحیه را به دانش‌آموزان خود منتقل نکند.

یزدان پناه با اشاره به تاثیرپذیری جامعه دانش آموزی از معلمان، گفت: این ظرفیت خوبی است که می‌توان از آن در جهت اعتلای جامعه و تربیت نسل آینده استفاده کرد.

او بر اهمیت نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان فردای جامعه از سوی معلمان هم تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اقتدار کنونی ایرانی اسلامی، گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی حساب کار دستشان آمده و از اقتدار ایران اسلامی آگاهی دارند.

او گفت: در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران مختلف بخش‌های زیادی از خاک ایران اسلامی به بیگانگان واگذار شد، این در حالیست که پس از انقلاب اسلامی نه تنها حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به بیگانگان واگذار نشده، بلکه حتی در مخیله کسی هم نمی‌گنجد که ذره‌ای از این خاک به دشمنان واگذار شود.

 

 

انتهای پیام/د

آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی گام بردارد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار