دبیر فدراسیون کشتی درباره دلایل عدم اعزام آزادکار تیم ملی کشتی امید به مسابقات جهانی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال عسگری، درباره دلیل عدم اعزام علی سوادکوهی به مسابقات جهانی کشتی آزاد امید گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با توجه به اینکه سوادکوهی سرباز بود، مشکلاتی در پاسپورتش وجود داشت، اما این مورد با تلاش‌های فدراسیون رفع شد، اما سفارت مجارستان برای چند نفر از جمله این کشتی‌گیر ویزا صادر نکرد.

توضیحات دبیر فدراسیون کشتی درباره عدم اعزام آزادکار تیم امید به مسابقات جهانی

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به پروتکل اتحادیه جهانی مبنی بر الزام تیم‌های میزبان مبنی برای صدور ویزا برای تمام شرکت‌کنندگان گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با وجود اینکه دیروز تا آخر وقت اداری منتظر صدور ویزای سوادکوهی بودیم و حتی بلیت سفر این کشتی‌گیر را هم رزرو کرده بودیم که در صورت اخذ ویزا سریعا اعزام شود، این اتفاق نیفتاد. از طریق وزارت امور خارجه و سفیر ایران در مجارستان هم پیگیر بودیم و متاسفانه ساعت 11 امروز ویزای سوادکوهی رسید، اما زمان وزن‌کشی به اتمام رسیده بود و اگر وزن‌کشی این کشتی‌گیر فردا بود شاید به مسابقات می‌رسید.

دبیر فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون کشتی واکنش و اعتراضی نسبت به این اتفاق داشته است یا نه، تصریح کرد: از طریق بیابانگرد سرپرست تیم‌های اعزامی به مجارستان رسما اعتراض خود را به میزبان و اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده‌ایم که چرا اینقدر دیر ویزای سوادکوهی صادر شده است و اگر می‌خواستند این اتفاق بیفتد، چرا به موقع انجام نشده است.

عسگری در پاسخ به این سوال که کوتاهی از چه کسی بوده است، افزود: نمی‌توان کسی را مقصر دانست. در هر صورت روال صدور ویزا با توجه به اینکه شینگن است، کمی طولانی‌تر از روند معمول است. شاید سفارت مجارستان هم چندان مقصر نباشد. در هر حال سوادکوهی یکی از شانس‌های کسب مدال ما بود و وقتی تیم را اعزام می‌کنیم تمایل نداریم به صورت ناقص عازم مسابقات شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار