عرضه نسخه نینتندو بازی Outer Worlds

شرکت Obsidian Entertainment’s اعلام کرد که نسخه نینتندو سوییچ بازی Outer Worlds در سال آینده عرضه خواهد شد.

عرضه نسخه نینتندو بازی Outer Worldsبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Obsidian Entertainment’s بیکی از شرکت‌های بی نام و نشان در حوزه بازی‌های رایانه‌ای است که عنوان نسبتا پرطرفدار Outer Worlds را برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار کرده است. به تازگی خبرهایی از این شرکت منتشر شده است که نشان می‌دهد عنوان مذکور برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد اما هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه آن اعلام نشده است.

شرکت Obsidian Entertainment اخیرا اعلام کرده است که از عرضه این بازی برای سه کنسول اصلی بازار بسیار رضایت داشته و توانسته است سود نسبتا خوبی از فروش این بازی ببرد؛ همچنین این شرکت اعلام کرد که قصد دارد با اضافه کردن کنسول سوییچ به کنسول‌های پشتیبانی کننده بازی Outer Worlds، سود خود را بیش از پیش بالا ببرد؛ فعلا هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نشده و صرفا شرکت سازنده تایید کرده است که این بازی در سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

عرضه نسخه نینتندو بازی Outer Worlds

علاوه بر این شرکت Obsidian Entertainment اعلام کرده است هیچ تغییری در بخش داستانی نسخه مخصوص کنسول نینتندو سوییچ این بازی اعمال نشده است و صرفا گرافیک بازی با حداکثر گرافیک قابل اجرا در کنسول سوییچ بهینه سازی شده است. این بازی قطعا در کنسول سوییچ فروش بسیاری کمتری نسبت به سه کنسول دیگر خواهد داشت اما با توجه به اینکه در حال حاضر عنوانی که قابلیت رقابت با این بازی را داشته باشد در این کنسول وجود ندارد، انتظار می‌رود بازی Outer Worlds بتواند در زمان عرضه، بازار نینتندو سوییچ را در دست گرفته و به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید: بتسدا بازی The Elder Scrolls: Blades را برای نینتندو سوئیچ عرضه کرد


سازنده این بازی در حال حاضر درگیر حل کردن مشکلات به وجود آمده در بروزرسانی جدید آن است و قصد دارد با عرضه بروزرسانی جدید، مشکلات موجود در آن را برطرف کند.

انتهای پیام/

بازی Outer Worlds به نینتندو می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار