پنتاگون نمی‌داند ترامپ صدای ناله‌های بغدادی را از کجا شنیده است!

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت نمی‌داند رئیس‌جمهور این کشور که درباره گریه و زاری سرکرده داعش در هنگام مرگ صحبت کرده، صدای او را از کجا شنیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، در روز سه‌شنبه گفت که نمی‌داند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، جزئیات حمله به ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، را که در کنفرانس خبری اعلام کرد، از کجا شنیده است.

او در یک کنفرانس خبری به گزارشگران در روز دوشنبه گفت او فکر می‌کند دونالد ترامپ جزئیات رفتار بغدادی در جریان حمله را که آخر هفته با عنوان ناله و گریه او در نتیجه نزدیک شدن نیرو‌های آمریکایی توصیف کرده بود، از فرماندهان آمریکایی در محل شنیده است.

این مقام پنتاگون گفت: من می‌دانم رئیس جمهور قصد داشت با آن یگان و اعضای یگان صحبت کند، اما من نمی‌دانم منبع آن چه چیزی بود. من فکر می‌کنم به صورت مستقیم با یگان و اعضای یگان صحبت کرد.

میلی افزود که این گزارش را خودش هم شنیده بود، اما مقام دوم پنتاگون درباره صحت ادعا‌های ترامپ درباره این سرکرده تروریستی ابراز تردید کرد و این فقط دو روز بعد از آن است که مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا، گفت که او همان جزئیاتی را که ترامپ درباره حمله گفته است، در اختیار ندارد.

کاخ سفید به هیل درباره نحوه اطلاع ترامپ از حالت روحی بغدادی در جریان حمله آمریکا پاسخی نداد.

پنجم آبان ترامپ در نشستی خبری درباره تایید خبر کشته شدن بغدادی اعلام کرد که او به گریه و زاری زیاد مثل یک سگ به هلاکت رسید. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۴۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
هی ژنرال مارک میلی: اینکه سوال و تعجب ندارد؟!؟!!
درست همانطور که سناریوی برنامه ریزی شده دقیق و طراحی عملیات ""اسامه بن لادن"" در هیاهوی مناظرات انتخاباتی اوباما و بوش در افغانستان پس از بهانه حمله 11سپتامبر انجام شد الآن هم در بلوای استیضاح ترامپ و هیاهوی مناظرات و تبلیغات های انتخاباتی آمریکا برای منحرف و دور کردن اذهان و افکار ملت آمریکا از "استیضاح ترامپ" همان سناریو و همان برنامه با تفاوت جغرافیای دیگر و شخصی دیگر بنام ""ابوبکرالبغدادی""انجام و عملیات به ظاهر پیروزمندانه اعلام شد.......راستی چرا؟؟هر دو رهبر تروریستی کشته شده توسط نیروهای ویژه آمریکا یعنی هم ""اسامه بن لادن عربستانی الاصل"" و هم ""ابوبکرالبغدادی""جسدشان در دریا سر به نیست شدند؟؟هان؟!هی کلک راستش را بگو تو نمیدانی؟!..
آخرین اخبار