همکاری استن لی در ساخت بازی Marvel’s Avengers

مدیر عامل شرکت Crystal Dynamics اعلام کرد که نویسنده مجلات کمیک در ساخت بازی کمک Marvel’s Avengers کرده است.

نویسنده مجلات کمیک در ساخت بازی اونجرز کمک کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام Stan Lee برای طرفداران مجلات کمیک و مجموعه مارول بسیار آشناست و تقریبا کمتر کسی پیدا می‌شود که طرفدار این مجموعه باشد و نام این فرد را نشنیده باشد. Stan Lee نویسنده و خالق شخصیت‌های کمیک است که شرکت مارول از آن‌ها در ساخت فیلم‌های جدید خود استفاده می‌کند. این فرد در سال گذشته از دنیا رفت و در حال حاضر شرکت مارول از روی مجلات کمیک نوشته شده توسط او دست به ساخت فیلم‌های جدید خود می‌زند. به تازگی مدیر عامل شرکت Crystal Dynamics که در حال ساخت بازی مجموعه مارول با نام Marvel’s Avengers است با یکی از سایت‌های تحلیل بازی گفت‌و‌گو کرده که بر اساس این گفت‌و‌گو ظاهرا او و تیم بازی سازی‌اش پیش از آغاز مراحل ساخت بازی، درباره شیوه ساخت عنوان مذکور از Stan Lee سوال کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست که Stan Lee تا چه اندازه در شیوه نگارش داستان بازی و همچنین بازسازی ظاهر شخصیت‌های بازی به مدیرعامل شرکت Crystal Dynamics کمک کرده است، اما قطعا توصیه‌های این نویسنده بزرگ باعث بهبود شیوه ساخت بازی شده است. به گفته مدیر عامل Crystal Dynamics، استن لی فردی عاشق شخصیت‌های مجموعه اونجرز بود و ما همواره برای بهبود داستان و ظاهر شخصیت‌های بازی از او کمک می‌گرفتیم.

نویسنده مجلات کمیک در ساخت بازی اونجرز کمک کرده است

استن لی با توجه به سلیقه تمامی افراد جامعه شخصیت‌های مجموعه اونجرز را طراحی کرده است به طوری که هر فرد و با هر اخلاق از یکی شخصیت‌های این مجموعه خوشش می‌آید و بهبود نگارش و داستان‌های نوشته شده توسط او در نسخه‌های آخر مجلات نوشته شده توسط وی به چشم می‌خورد.


بیشتر بخوانید: نینتندو بازی‌‎های سه‌بعدی بیشتری را تولید می‌کند


بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۵ می‌سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم کامپیوتر و استادیا وارد بازار شود. لازم به ذکر است که ظاهر شخصیت‌های این بازی بر اساس مجلات کمیک ساخته شده است و ربطی به بازیگران مجموعه مارول ندارد.

انتهای پیام/

استن لی در ساخت بازی Marvel’s Avengers کمک کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار