سیستان و بلوچستان پل ارتباطیِ توریسم وگردشگری بین ایران واندونزی

سفیر اندونزی و هیات همراه در راستای تقویت و توسعه روابط منطقه ای به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

سیستان و بلوچستان پل ارتباطیِ توریسم وگردشگری بین ایران واندونزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  اکتیاویانو علیمودین سفیرکشور اندونزی  درایران صبح امروز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان وبلوچستان  با اشاره به جاذبه‌های فراوان گردشگری استان  گفت: سیستان وبلوچستان  باتوجه به بندرچابهار ومرز میرجاوه می‌تواند دربحث گردشگری ارتباط مناسبی میان دوکشور ایران واندونزی فراهم سازد.

او  همچنین گفت: استان سیستان وبلوچستان  از نظر جاذبه ها، نقاط گردشگری وامنیت برای سفر گردشگران کشور اندونزی ظرفیت بالایی دارد.

جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان هم  بااشاره به پیشنهادات درعرصه گردشگری که بتواند تبادلات گردشگری از حاشیه اقیانوس هند راگسترش دهد گفت:گردشگران کشور‌های حاشیه اقیانوس هند میتوانند از طریق بندر چابهار ب استان‌های دیگرکشور و تقاط گردشگری آن‌ها دسترسی پیداکنند.

جلالزایی ادامه داد:دعوت از مبلغان سرشناس فضای مجازی اندونزی به استان  درراستای بیشترشناساندن جاذبه‌های گردشگری ایران به مردم اندونزی از دیگر پیشنهادات میراث فرهنگی استان به سفیر اندونزی بود.

وی افزود:  در زمینه تبادل هفته های فرهنگی بین سیستان و بلوچستان و کشور اندونزی نیز می شود همکاری های خوبی داشت و کشور اندونزی اگر آژانس یا آژانس هایی دارند که تمایل به فعالیت در کشور دارند می توانند به سیستان و بلوچستان آمده و ما مکان و امکانات لازم را برای تبلیغ در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

جلالزایی ادامه داد: همچنین کشور اندونزی می تواند در نمایشگاه هایی که ما در استان یا تهران برگزار می کنیم نیز اگر فرد تاثیر گذاری در حوزه گردشگری دارند را معرفی کنند.

درپایان این دیدار علیمودین از موزه منطقه‌ای جنوب شرق بازدید کرد.

انتهای پیام/ع

سفیر اندونزی در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار