محمود رضا برازش:

پنجمین همایش بین المللی گفتگو و مناظره رضوی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) از میزبانی اردبیل در پنجمین همایش بین المللی گفتگو و مناظره رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمود رضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری همایش بین المللی مناظره رضوی در اردبیل گفت: این همایش ۲۲ آبان ماه جاری با حضور پژوهشگرانی از کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه از برنامه‌های رضوی در استان‌ها حمایت می‌شود افزود: حمایت از آثار فاخر و تولیدات فرهنگی- هنری در دستور کار قرار گرفته و نشست‌های هفتگی شعر و جلسات پژوهشی نیز از ابتدای امسال آغاز شده است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) اضافه کرد: بنیاد رضوی از اساس قانونی خوبی برخوردار است و ۱۱نفر از شخصیت‌های برجشته کشور عضو این بنیاد هستند که بدنبال گسترده شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌باشند.

برازش بیان کرد: این بنیاد از برنامه‌های فرهنگی و هنری مثل کتاب، کتابخوانی، داستان نویسی و مقاله نویسی حمایت می‌کند و در برنامه نهضت کتابخوانی رضوی در سال گذشته با حمایت بنیاد یک میلیون ۳۵۰ هزار نفر مشارکت کردند.

او گفت: در باره برنامه‌های فرهنگی مربوط به کودک نیر ۱۴۰ هزار نقاشی و ۳۰۰ هزار دلنوشته به جشنواره کتابخوانی ارسال شده بود که نشان می‌دهد مشارکت بچه‌ها در اینگونه برنامه‌ها بیشتر شده است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ادامه داد: برنامه آوا‌ها و نوا‌ها هم امسال با حضور چهار کشور در تهران برگزار شد و کارگاه تصویر گری و گرافیک نیز در زاهدان برگزار خواهد شد.

برازش اظهار داشت: باید با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی کشور آنگونه که شایسته است به ساحت مقدس امام رئوف ادای دین کرد و همه توان و استعداد خود را برای تحقق آموزه‌های اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) و گسترش سبک زندگی رضوی در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه اسلامی به کار بست.

او با اشاره به مشارکت و هم‌افزایی با سازمان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و نهاد‌های مردمی، به عنوان سیاست راهبردی بنیاد امام رضا (ع) گفت: در این عرصه همکاری‌های گسترده‌ای با آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و کلان‌شهر‌های کشور و سایر مجموعه‌های فرهنگی آغاز شده است که برکات آن در آینده آشکار خواهد شد.

آیین اختتامیه چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظره رضوی سال گذشته نیز در اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان ختتامیه چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظره رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.