انصاری‌فرد: پول زیادی در حساب باشگاه وجود ندارد/ قول می‌دهم با برانکو توافق کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هزینه‌های زیادی در گذشته شده و پولی در حساب باشگاه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در حاشیه دربی امروز جوانان پرسپولیس و استقلال که با برتری ۲ گله تیمش همراه بود، اظهار کرد: برای تیم‌های پایه‌مان برنامه خوبی برای سال‌های آینده داریم و برنامه‌ریزی کردیم. در آینده درباره این موضوعات صحبت خواهیم کرد. من بازی‌های تیم‌های پایه را از نزدیک مشاهده می‌کنم.

انصاری‌فرد: پول زیادی در حساب باشگاه وجود ندارد/ قول می‌دهم با برانکو توافق کنیم


بیشتر بخوانید: جوانان پرسپولیس فاتح شهرآورد پایتخت


در حساب باشگاه، پول زیادی وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد بدهی‌ها و مشکلات مالی این تیم بیان کرد: مشکلات مالی زیادی داریم. یک سری مسائل وجود دارد، که باید به سرعت مرتفع شود. پرداختی‌های زیادی  وجود دارد، اما در حساب باشگاه، پول زیادی وجود ندارد. بسیاری از پول‌ها  در گذشته هزینه شده است. به دنبال راهکاری هستیم تا این پول‌ها را جبران کنیم. امیدوارم در آینده این مشکلات را برطرف کنیم. مهمترین موضوع در حال حاضر پرداخت قرارداد بازیکنان است که تا به حال ۱۲ درصد قرارداد آن‌ها را داده ایم.

او ادامه داد: می‌خواهیم طی روز‌ها آینده پول بازیکنان را پرداخت کنیم و دریافتی آن‌ها را به ۳۰ درصد برسانیم.


بیشتر بخوانید: بحران بی پولی به پرسپولیس رسید


شکایت جدیدی به ارزش ۲۵ میلیارد به دست‌مان رسیده است

او درباره شکایتی که یکی از شرکت‌ها از این باشگاه انجام داده است، گفت: من هم این موضوع را شنیدم شنبه باید به باشگاه بروم و احتمالا یک شکایت جدید به باشگاه اضافه شده که مبلغ آن حدود ۲۵ میلیارد است.

انصاری‌فرد: پول زیادی در حساب باشگاه وجود ندارد/ قول می‌دهم با برانکو توافق کنیم

قول می‌دهم با برانکو توافق کنیم

انصاری‌فرد در خصوص شکایت برانکو از این باشکاه گفت: من به شما قول می‌دهم که با برانکو توافق خواهیم کرد. هیچ مشکلی نیست و این صحبت‌هایی که درباره ۷۰ یا ۸۰ درصد تخفیف می‌شود اصلا صحت ندارد و ما رقم دیگری پیشنهاد داده ایم. اگر با خود برانکو از نزدیک صحبت کنیم، به توافق خواهیم رسید. برانکو هرجایی که بخواهد با او قرار می‌گذاریم.


بیشتر بخوانید: قدوسی: برانکو درخواست تخفیف ۴۰ درصدی را نپذیرفت


هیچ بندی در قرارداد جونیور وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مبلغ قرارداد جونیور با این تیم، گفت: قرارداد جونیور با پرسپولیس ۵۷۰ هزار دلار است که با توجه به امضا شدن این قرار داد هر زمانی که کالدرون بخواهد با هر بازیکنی قراردامان را فسخ کنیم، با او وارد مذاکره می‌شویم. این که گفته می‌شود بندی در قرارداد او وجود دارد، اصلا واقعیت ندارد. اما اگر قصد قطع همکاری داشته باشیم، باید بنشینیم و صحبت کنیم.

جلسه‌ای با مدیربرنامه‌های جونیور نداشتیم

او ادامه داد: جونیور بازیکن ما است و جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های او نداشتیم که قرارداش را فسخ کنیم. من جزئیات قراداد او را نمی‌دانم که برخی می‌گویند قرار است واسطه‌ها بخش بیشتری از قرارداد او را دریافت کنند. چیزی که باشگاه با او قرارداد بسته است، ۵۷۰ هزار دلار است.

انصاری‌فرد: پول زیادی در حساب باشگاه وجود ندارد/ قول می‌دهم با برانکو توافق کنیم

کالدورن با ما شفاف برخورد می‌کند

انصاری‌فرد درباره اینکه گفته می‌شود کالدرون پرسپولسی‌ها را به دلیل پرداخت نکردن مطالباتش تهدید به استعفا کرده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. کالدورن با ما شفاف برخورد می‌کند. قبل از بازی بعدی مقابل نفت مسجد سلیمان، هم پول او و هم پول بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

او درمورد لژیونر شدن علی علیپور در نیم فصل بیان کرد: فعلا چنین چیزی مطرح نیست و باید تا پایان فصل چنین برنامه‌ای نداریم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار