حوادث روز خوزستان در بسته خبری ۲۱ آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۱ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

یک آشپزی حادثه آفریددر اهواز طعمه حریق شد

ابراهیم قنبری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه کوی رمضان اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، سریعا سه دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

او با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: آتش سوزی از آشپزخانه منزل مسکونی شروع شد و دود و شعله‌های آتش به سرعت در حال سرایت به سایر قسمت‌های ساختمان بود.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده حریق را در آشپزخانه مهار و از گسترش شعله‌های حریق به سایر قسمت‌های ساختمان جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت و کارشناسان سازمان علت آتش سوزی را بی احتیاطی و رعایت نکردن مسائل ایمنی به هنگام آشپزی گزارش کردند.

۷ کشته و مصدوم در یک حادثه رانندگی محور بهبهان - رامهرمز

محمد امین زرگر رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برخورد ۲ خودروی پراید و پژو در جاده بهبهان - رامهرمز یک کشته و ۶ مصدوم برجا گذاشت.

او افزود: مصدومان توسط نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

زرگر بیان داشت: مصدومان ۳ مرد ۱۸، ۲۷ و ۵۱ ساله و سه زن ۲۷، ۵۳ و ۶۷ ساله اهستند که به بیمارستان مادر رامهرمز منتقل شدند و فرد فوت شده یک مرد ۵۳ ساله گزارش شد.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در حین سرقت  

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او با اشاره به دستگیری یک سارق افزود: ماموران کلانتری ۱۱ یک سارق را در حین سرقت وسایل داخل خودرو در سوسنگرد شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی بیان داشت: متهم در بازجویی پلیس به ۷ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

کالای قاچاق در هندیجان به مقصد نرسیدند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس پیشگیری با همکاری پلیس آگاهی هندیجان با مستقر شدن در ایست و بازرسی "امامزاده عبداله" این شهرستان و کنترل دقیق خودرو‌های عبوری ۳ خودروی پراید، ۳ خودرو پژو، ۲ خودروی سمند و یک خودروی ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی انواع کالای قاچاق از قبیل ۱۰ هزار و ۴۰۰ قوطی کمپوت، ۲۶۲ بسته چای، ۳ هزار باتری قلمی، یک هزار و ۵۵۰ عدد فندک، یک هزار و ۳۹۸ عدد لوازم آرایشی، ۱۰ دستگاه جارو برقی، ۳ هزار و ۳۵۶ تخته پتو مسافرتی، ۲۰ کیسه گردو و ۲۳ عدد لوازم آشپزخانه قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: در این رابطه ۹ قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام مسئول گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان تحت رصد کامل امنیتی و اطلاعاتی ماموران انتظامی است و با قاچاقچیان بشدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار