دنیزلی: شکست‌های اخیر ما را از هدف خود دور نکرده است/ بعد از قهرمانی تراکتور تغییر شغل می‌دهم/ با دلالان کاری نداریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: اگر به سه بازی اخیر که شکست خوردیم دقت بکنیم دو بازی را نسبتا خوب کار کردیم، اما نتوانستیم پیروز شویم و  در یکی از آن‌ها مشکل داشتیم. به هر حال  با بازی‌های انجام شده فقط یک سوم لیگ را پشت سر گذاشته‌ایم

او ادامه داد: به هر حال این نتایج در همه لیگ‌های دنیا رقم می‌خورد. از ۱۰ بازی که تاکنون انجام دادیم، شش بازی خارج از خانه بوده است. اگر این‌طور ارزیابی کنیم، نتایج بدی بدست نیاوردیم. اگر این جدول را برعکس کنیم و اول لیگ شکست‌ها را داشتیم و سپس برد‌ها را کسب می‌کردیم، همه راضی و شادتر بودند. پرشور‌ها خیالشان راحت باشد، من به تیمم اطمینان دارم.

او افزود: من با زنوزی و صادقیان درباره مسائل مختلف تیم مشورت می‌کنیم و هر کاری برای موفقیت تیم از دستمان برآید انجام می‌دهیم. بعد از آخرین بازی مصاحبه‌ای داشتم که به پرشور‌ها گفتم یقین داشته باشید که به هدفمان می‌رسیم و  صحبتهایم  را دوباره تکرار می‌کنم. به هر حال این طور مسائل در تمام لیگ‌ها و کشور‌ها رخ می‌دهد. برای مثال پارسال در سوپرلیگ ترکیه باشاک‌شهیر در پنج هفته پایانی هشت امتیاز از باقی تیم‌ها جلو بود، اما در پایان فصل نتوانستند به هدف خود برسند.


بیشتر بخوانید: حمایت قاطع مالک تراکتور از دنیزلی


حاج صفی برابر شهر خودرو در اختیار نداریم 

سرمربی تراکتور ادامه داد: حاج صفی به علت مصدومیت در بازی با شهرخودرو در اختیار نداریم. البته نمی‌دانیم تا آغاز بازی مشکلی خواهیم داشت یا نه! اما در ادامه این موضوع مشخص می‌شود. هر شرایطی که پیش بیاید، پرشور‌ها خیالشان راحت باشد، چون ما از پس مشکلات بر می‌آییم.

دنیزلی درباره اینکه دستیار ایرانی ندارد و این موضوع علت خاصی دارد، گفت: ما به لحاظ فکری مشکلی نداریم. در ابتدای فصل چنین فکری داشتیم، اما نشد. به هر حال ما آنالیزهایمان را انجام می‌دهیم و یک دوست ایرانی هم داریم که در این زمینه هم کمک می‌کند. من کل بازی‌ها را تماشا و آنالیز می‌کنم.

در تیم تراکتور می مانم 

او درباره حمایت‌هایی که از سوی زنوزی صورت گرفته بیان کرد: به هر حال ما برای برنامه طولانی به اینجا آمدیم و  برای یک سال در تبریز حضور پیدا نکردیم. من در تیم خواهم ماند و با تیم کار می‌کنم و این همکاری به مدت طولانی خواهد بود. تا زمانی که تراکتور قهرمان شود، من موقعیتم را تغییر نخواهم داد. بعد از قهرمانی تراکتور، احتمال تغییر شغلم وجود دارد. البته این به معنای رفتن از باشگاه نیست و می‌مانم و شغلم را تغییر می‌دهم. من از همه هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم آن‌ها را به هرچه که لایق هستند در نهایت برسانیم.  

سرمربی تراکتور در پایان درباره فشار‌هایی که برخی دلالان به باشگاه وارد کردند که دنیزلی برکنار شود، تصریح کرد: چه کسانی بودند؟ ما با دلالان کاری نداریم.


بیشتر بخوانید: چرا جای پای دنیزلی با وجود ۳ شکست پیاپی محکم است؟


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار