قنبری: چند تیم در لیگ فوتبال بانوان مشکل مالی اساسی دارند

ملی پوش تیم شهرداری بم گفت: حضور حامیان مالی در لیگ فوتبال بانوان تاثیر زیادی روی عملکرد تیم‌ها دارد.

قنبری: چند تیم در لیگ فوتبال بانوان مشکل مالی اساسی دارند

زهرا قنبری ملی پوش تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم بم ایده آل است، ما تمام نکات سرمربی را در زمین بازی انجام می‌دهیم و این هفته قرار است به مصاف تیم همیاری ارومیه برویم. بازی با تیم ارومیه به نسبت راحت است، اما نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت، همه تیم‌ها جلوی شهرداری بم باقدرت ظاهر می‌شوند.

او تصریح کرد: ۲ هفته بود که در لیگ به خاطر مسائل داوری مشکل داشتیم، اما خوشبختانه داوران باسابقه به مسابقات بازگشتند، داوران جوانی که در این مدت قضاوت می‌کردند برای تیم‌ها مشکلاتی را به وجود آورده بودند.

قنبری افزود: من ۶ سال است که برای تیم شهرداری بم بازی می‌کنم و در این مدت از این باشگاه هیچ بدقولی در خصوص مسائل مالی و قرارداد‌ها ندیده ام، همیشه مبلغ قرارداد‌های تیم پرداخت شده است و امسال هم بخشی از پرداخت هایمان را دریافت کردیم.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


ملی پوش شهرداری بم در ادامه گفت: تعداد تماشاگران در فوتبال بانوان نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است هر چند که لیگ کیفیت و جذابیت بالایی دارد و مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی بایکدیگر رقابت می‌کنند.

قنبری تصریح کرد: حضور حامیان مالی قوی تاثیر زیادی روی تیم‌ها می‌گذارد، در حال حاضر نزدیک به پنج تا از تیم‌های لیگ با مشکلات مالی اساسی و مسائل مربوط به بودجه مواجه هستند و حتی نمی‌توانند یکسری از سفر هایشان را بروند، امیدورام شاهد چنین اتفاقات تلخی در فوتبال بانوان نباشیم و حمایت‌های بیشتری در این خصوص انجام شود.

او افزود: تیم شهرداری بم هر ساله چند بازی خانگی را انجام نمی‌دهد و دلیل آن هم سفر نکردن یکسری از تیم‌ها به خاطر مشکل مالی به شهر بم است و این قبیل مسائل تاحدی به تیم ما ضربه می‌زند و ما را از رقابت‌ها دور می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار