سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیئت دولت:

حقوق سرمربی تیم ملی تا سه ماه آینده پرداخت شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: حقوق ویلموتس تا سه ماه آینده پرداخت شده است.

حقوق سرمربی تیم ملی تا سه ماه آینده پرداخت شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به لغو برخی بازی‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با توجه به صلاحدید شورای تامین استان‌ها برخی بازی‌ها لغو شده است و همچنین آقای داورزنی هم در این انتخابات رئیس جدید فدراسیون والیبال شد.

او با بیان اینکه در بازی‌های انتخابی جام جهانی شکست تلخی داشتیم، گفت: این شکست غرور ملی را خدشه دار کرد و نتیجه بدی را به همراه د اشت، اما چیزی تمام نشده و ما به آینده امیدوار هستیم.

وزیر ورزش با اشاره به پرداخت حقوق ویلموتس، تاکید کرد: پول سرمربی تیم ملی فوتبال تا سه ماه آینده پرداخت شده است.

او درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به باوری که داریم، با همه توان تلاش می‌کنیم که این کار انجام شود؛ همه دستگاه‌های مربوطه از جمله بورس، فرابورس، مجلس، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور در این زمینه همکاری می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اسناد و مدارکی که در این خصوص مورد نیاز است مانند اسناد مالی، اسناد حسابداری و صورت‌جلسات مجمع تهیه شده است و تمام توانمان را به کار می‌بریم که ان‌شاءالله تا پایان سال این کار را انجام دهیم. تیم‌های مختلف مشاوره‌ای نیز با این دو باشگاه همکاری می‌کنند.

سلطانی فر تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال این کار انجام شود، اگر در مورد مستندسازی به مانعی در مورد اموال و دارایی‌های این دو باشگاه برنخوریم، فکر می‌کنم تا پایان سال این اقدام انجام شود.


بیشتر بخوانید: ملت اجازه نداد آب به آسیاب دشمن ریخته شود/ از هوشیاری و موقعیت شناسی مردم سپاسگزارم + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار