مس کرمان قهرمان رقابت‌های زیر ۱۷ سال استان شد + تصاویر

تیم فوتبال جوانان زیر ۱۷ سال مس کرمان، پس از پیروزی پرگل در بازی برگشت و فینال در برابر گل گهر، فاتح رقابت‌های قهرمانی استان در این رده سنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم فوتبال جوانان زیر ۱۷ سال مس کرمان بعد از پیروزی با ارزش در بازی رفت فینال رقابت‌های قهرمانی استان در سیرجان، عصر دیروز در بازی برگشت میزبان تیم جوانان زیر ۱۷ سال گل گهر بود.

مس کرمان قهرمان رقابت‌های زیر ۱۷ سال کرمان شدمس که در بازی برگشت با اتکا به پیروزی دو بر یک در بازی رفت با استرس کمتری توانست بازی را به کنترل در بیاورد، در نهایت توانست با پیروزی ۴ بر یک و در مجموع ۶ بر ۲ فاتح رقابت‌های قهرمانی استان شود و جواز حضور در مرحله بعدی و رقابت‌های کشوری را کسب کند.

مس کرمان قهرمان رقابت‌های زیر ۱۷ سال کرمان شدهمچنین در بازی رده بندی که به صورت تک بازی برگزار شد، مس شهربابک با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل امیران کرمان به عنوان سومی رسید.
علی تقی‌زاده‌ماهانی از مس کرمان با ۱۱ گل زده توانست آقای گل این رقابت‌ها شود.

مس کرمان قهرمان رقابت‌های زیر ۱۷ سال کرمان شداین مسابقات با شرکت ده تیم به میزبانی شهرستان‌های کرمان و راور آغاز شد که تیم‌های امیران کرمان، کوروش کرمان، مس کرمان، سرخابی کرمان و تکنیک در گروه الف و تیم‌های آبی‌پوشان سیرجان، فتح‌المبین جیرفت، هلال راور، مس شهربابک و گل‌گهر سیرجان در گروه ب این رقابت‌ها قرار داشتند.

مس کرمان قهرمان رقابت‌های زیر ۱۷ سال کرمان شد

گفتنی است از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود کردند، که تیم‌های امیران کرمان و مس کرمان از گروه اول و تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس شهربابک هم از گروه ب این رقابت‌ها به دور دوم صعود کردند که پس از اتمام رقابت‌های دور دوم نیز تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان به فینال راه یافتند و امیران کرمان و مس شهربابک هم راهی رده‌بندی شدند.

مس کرمان قهرمان رقابت‌های زیر ۱۷ سال کرمان شدنکته مهم برای مرحله بعدی رقابت‌های کشوری، احتمال میزبانی گل گهر سیرجان است که در صورت موافقت گل گهر برای میزبانی این رقابت‌ها، استان کرمان با دو تیم مس و گل گهر در این رقابت‌ها صاحب دو نماینده خواهد بود.

مس کرمان قهرمان رقابت‌های زیر ۱۷ سال کرمان شد

 

مس کرمان قهرمان رقابت‌های زیر ۱۷ سال کرمان شد + تصاویر

 

مس کرمان قهرمان رقابت‌های زیر ۱۷ سال کرمان شدانتهای پیام/ب

پایان رقابت‌های فوتبال جوانان زیر ۱۷ سال استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار