مدیرحوزه‌های علمیه خواهران کشور؛

اهتمام برای رشد و بالندگی علمی و دینی بانوان برای همه ضروری است

مدیرحوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: رشد و بالندگی علمی و دینی بانوان در کشور برای دستیابی به اهداف گام دوم انقلاب امری است که باید مورد توجه همه قرارگیرد.

اهتمام برای رشد و بالندگی علمی و دینی بانوان برای همه ضروری استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکرم بهجت پور مدیرحوزه‌های علمیه خواهران کشور در جمع طلاب حوزه های علمیه خواهران گیلان در  رشت گفت: بلوغ، رشدعلمی وتوسعه مفاهیم ارزشمند اخلاقی از مهمترین اهدافی است که حوزه‌های علمیه باید در دستورکارخود قراردهند.

او با اشاره به اینکه ۵۰۰ مدرسه ویژه خواهران در سطح کشوروظیفه آموزش وتربیت طلبه‌های مومن و ولایتمدار را برعهده دارند، افزود: رسالت این نهاد آموزشی-مذهبی در شرایط کنونی که دشمن باتمامی ابزار‌های مدرن به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است دوچندان شده است و این امر مسئولیت خواهران طلبه را دوچندان می‌کند.

 


بیشتر بخوانید:جاری کردن اصول دین در زندگی مردم، رسالت اصلی مبلغان


مدیرحوزه‌های علمیه خواهران کشور بلوغ حوزه‌های علمیه وارتباط موثر با نسل جوان جامعه را اصلی ضروری دانست وتصریح کرد: رشد و بالندگی علمی و دینی بانوان در کشور برای دستیابی به اهداف گام دوم انقلاب امری است که باید مورد توجه همه قرارگیرد.

 

 

انتهای پیام / ق 

رشد و بالندگی علمی و دینی بانوان در کشور برای دستیابی به اهداف گام دوم انقلاب  برای همه ضروری است 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.