نیکخواه بهرامی: امسال رقابت‌های سخت تری در لیگ وجود دارد/ بازی خوبی انجام دادیم

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: امسال در رقابت‌های لیگ به دلیل تعداد بیشتر تیم‌ها و مسابقات شرایط سخت تری داریم.

نیکخواه بهرامی: امسال رقابت‌های سخت تری در لیگ وجود دارد/ بازی خوبی انجام دادیمصمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران پس از پیروزی تیمش برابر توفارقان آذر شهر در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط بازی گفت: بازی خوبی بود و تیم توفارقان تیمی بود که نمی‌توان به سادگی از آن غافل شد، بازیکنان خوبی دارند و تیم خطرناکی است اما بازیکنان مهرام با تجربه‌تر هستند و تیم ما سابقه بیشتری هم دارد و از لحظا داشتن بازیکن با کیفیت‌تر هم تصور می کنم بهتر بودیم.  با تمام این شرایط برای ۴۰ دقیقه تحت فشار بودیم و بازی خوبی انجام شد و چنین بردی را به تیممان تبریک می‌گویم.  

کاپیتان مهرام در ادامه بیان داشت: امسال در رقابت‌های لیگ به دلیل تعداد بیشتر تیم‌ها و مسابقات شرایط سخت تری داریم و این برای همه تیم‌ها یکسان است و تصور نمی‌کنم تیم‌ها بتوانند بدون مشکل به عنوانی برسند و تصور می‌کنم بازی‌های عجیب و غریبی را ببینید. همچنین تیم مهرام ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار دارد و هماهنگ شدن این نفرات زمان بر است و باعث می‌شود فشار بیشتری روی با سابقه‌تر‌ها باشد و امیدوارم بازیکنان جوان‌تر هم بتوانند به شرایط خوبی برسند و به تیم کمک کنند.  

صمد نیکخواه بهرامی درباره غیبتش در نیمه نخست گفت: به دلیل پارگی بالای ابرویم و بخیه زدن آن قسمت و همچنین اهمیت بالای بازی روز پنجشنبه مام تصمیم بر این از ابتدا در ترکیب نباشم، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با هاشمی داشتم قرار شد به میدان بیایم تا آمدگیم را برای بازی روز پنج شنبه حفظ کنم.  


بیشتر بخوانید:

نتایج هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

شهرداری گرگان ۷۰ - اکسون تهران ۵۷ / پیروزی آسان و بی دردسر شاگردان شاهین طبع در پایتخت

پیروزی مهرام مقابل توفارقان با درخشش نیکخواه بهرامی


انتهای پیام/ 

اظهارات کاپیتان تیم بسکتبال مهرام پس از شکست توفارقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار