هیچ شبکه‌ ایرانی از روی ماهواره قطع نشده‌ است

علی‌رغم ادعاهای مطرح شده درباره قطع شبکه‌های ایرانی روی ماهواره‌های هاتبرد و یوتل‌ست، این شبکه‌ها همچنان قابل دریافت هستند.

هیچ شبکه‌ ایرانی از روی ماهواره قطع نشده‌ استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته توئیتر ایران اینترنشنال اعلام کرد که گزارش‌های غیررسمی از توقف پخش شبکه‌های IRIB روی ماهواره‌های هاتبرد و یوتل‌ست خبر داده‌اند.

این مطلب به سرعت و بدون هیچ پایه و سند دیگری در فضای مجازی منتشر شد و در نهایت یک مقام آگاه طی گفت‍گویی ضمن تکذیب این موضوع گفت: قطع شبکه‌های ایرانی روی ماهواره‌های هاتبرد و یوتل ست برای لحظاتی اتفاق افتاده و در حال حاضر همه شبکه‌ها روی ماهواره قابل دریافت هستند.

وی ادامه داد: همه ادعا‌ها در این باره کذب محض است و اینکه برخی علاقه‌مند هستند این موضوعات را به مسائلی نظیر تحریم و اغتشاشات ارتباط بدهند کاملا بی‌اساس است. همانطور که گفتم این شبکه‌ها برای لحظاتی و به دلیل مشکلات فنی قطع شده‌اند که دستمایه سوء استفاده قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر همه شبکه‌های ایران روی ماهواره‌های هاتبرد و یوتل‌ست قابل دریافت هستند و مخاطبان می‌توانند برنامه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، شبکه خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.