تعقیب گزارشگر توسط خوک حین گزارش زنده تلویزیونی!

گزارشگر تلویزیونی کشور یونان در حال گزارش زنده از خسارات یک منطقه سیل زده بود که با وقوع یک اتفاق غیرمنتظره مجبور به قطع تماس شد.

اتفاق جالب برای گزارشگر حین گزارش زنده تلویزیونی!//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع اتفاقی جالب را برای یک گزارشگر حین گزارش تلویزیونی در یکی از شبکه‌های کشور یونان به تصویر می‌کشد.

"لازوس مانتیکو"، گزارشگر شبکه تلویزیونی ANT1  یونان در حال گزارش از خسارات سیل از شهر "کینِتا" بود که ورود ناگهانی و غیرمنتظره یک خوک به محل ارسال گزارش زنده موجب ایجاد اختلال در کار او شد. لازوس صبح روز پنجشنبه در حال گزارش زنده برای برنامه "صبح بخیر یونان" بود که با مزاحمت این خوک مواجه شد.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در حالی که ارتباط این گزارشگر با استودیو برقرار شده بود و همکارانش در داخل استودیو منتظر گزارش او بودند، ناگهان یک خوک غول پیکر به لازوس نزدیک شد. در این ویدئو صدای لازوس در حالی که تلاش می‌کند از دست خوک خلاص شود شنیده می‌شود که می‌گوید: "صبح بخیر. ما یک مشکل اینجا داریم. جورجوس صدای من را می‌شنوی؟ یک خوک اینجاست که از اول دائما مرا تعقیب می‌کند. ببخشید. من نمی‌توانم یکجا ثابت بایستم چون این خوک به من حمله می‌کند."

در این ویدئو دو همکار لازوس که در داخل استودیو شاهد این اتفاق جالب هستند تلاش می‌کنند تا خنده خود را کنترل کنند. این ویدئو پس از انتشار در یکی از شبکه‌های اجتماعی با استقبال کاربران مواجه و به ویدئویی داغ تبدیل شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون ۱۳۰۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " من با خوک‌های این منطقه آشنا هستم. آن‌ها حیواناتی بسیار حساس و کنجکاو هستند و باید حتما کاری انجام دهند (شیطنت کنند). "

این نخستین بار نیست که ورود ناگهانی حیوانات موجب اختلال در پخش زنده می‌شود. در اتفاقی مشابه، ماه مارس سال گذشته نیز ویدئویی از فرود ناگهانی یک پرنده روی سر یک گوینده حین پخش خبر زنده به ویدئویی داغ تبدیل شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.