مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

بهره مندی مددجویان استان سمنان از خدمات بیمه تامین اجتماعی

محسن مسعودیان راد گفت: یک هزار و ۱۹۷ خانوار از مددجویان این نهاد حمایتی از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: کمیته امداد استان سمنان بابت سهم بیمه‌ای خانوار‌های مددجویان تحت پوشش و بهره‌مندی آنان از خدمات تامین اجتماعی، ۱۵ میلیارد ریال در دوره سه ماهه پرداخت می‌کند.

او با بیان اینکه سهم بیمه شده از سوی کمیته امداد استان سمنان تامین و به حساب بیمه‌ای آنان نزد تامین اجتماعی واریز می‌شود افزود: یک هزار و ۱۹۷ خانوار از مددجویان این نهاد حمایتی از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مندند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: این افراد براساس جنسیت، سن و قوانین سازمان تامین اجتماعی از انواع حمایت‌های بیمه‌ای برخوردار و مشمول بازنشستگی تامین اجتماعی می‌شوند.

او با اشاره به اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار گفت: با هدف تکریم و حمایت از این زنان و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش با ایجاد طرح‌های اشتغال و تامین هزینه‌های بیمه تامین اجتماعی آنان این طرح اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان افزود: اشخاصی که با حمایت این نهاد در استان ایجاد اشتغال کرده و کارفرما شوند، به ازای هر اشتغالزایی، بیش از یک سال حق بیمه کارگران آن‌ها توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ر

۱۱۹۷ خانوار مددجوی کمیته امداد سمنان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار