شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنید

امام جمعه کرمان خواستار راه اندازی شبکه ملی اطلاعات برای جلوگیری از اتفاقاتی که در کشور رخ داد ، شد.

شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی (ع) گفت: با گسترش و توسعه این شبکه، کشور از آنچه که از خارج تحمیل می‌شود، بی نیاز می‌شود و ایجاد زیرساخت این شبکه در همه نقاط، ضروری است.

او با اشاره به اینکه اطلاعات با حجم و سرعت زیاد در شبکه انتقال داده شود تا مردم راضی باشند از کار با نرم افزار های بومی، افزود: باید با ذائقه مردم و در چارچوب اخلاق در شبکه ملی اطلاعات محتوی تولید شود و در اختیار مردم بگذاریم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: بخشی از خدمات را در اختیار مردم بگذاریم و نگذاریم دشمنان بر موج سوار شوند و برای کشور دردسر ایجاد کنند.

او افزود: حوادث اخیر نشان داد کوه استوار و سد پولادینی در برابر نفوذ و هجمه‌ها بنام اسلام در کشور وجود دارد که دشمن را نا امید و مردم را هدایت می‌کند و اسلام به عنوان دین پیشرو تمام نیاز‌ها در آن دیده شده و قدرت مدیریت بر انسان و بشر را دارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: فقیه جامع الشرایط هم اکنون مسئولیت جامعه را به عهده دارد و ولایت فقیه در ۵۰ سال اخیر در میدان مبارزه با استکبار و استعمار همانند کوه ایستاده است.

او ادامه داد: مشکلات، تحریم، بحران، جنگ، تهدید‌ها و ... با رهبری شجاعانه ولایت فقیه کشورمان خنثی شد و امروز ایران به یک کشور پیشرو در دنیا مبدل شده است.

خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: مردم در همه صحنه‌ها با درایت، صبر و ایثارگری ایستادند و همجمه و فتنه‌های دشمن را خنثی کردند که جای قدردانی دارد.

اوبا اشاره به گرانی‌های بعد از طرح سهمیه بندی بنزین تاکید کرد: مسئولان باید در برابر افزایش قیمت‌ها به فکر مردم باشند تا زندگی مردم زیر فشار نباشد زیرا بارها درخصوص عدم گرانی ها صحبت شده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: امروز مردم ما از صدر اسلام تاکنون نمونه و وظیفه شناس هستند و با وجود تدارک حجم تبلیغات و حرکت ناجوانمردانه، دیدید با چه سرعتی توطئه را خنثی کردند.

او بیان کرد: از درون مردم، بسیج پا برعرصه وجود گذاشته که یادگار امام راحل (ره) است و این بسیج مستضعفین و مخالف استکبار است و به عنوان نیروی آماده در همه حوادث پشتیبان انقلاب هستند.

او با تبریک فرا رسیدن روز نیروی دریایی گفت: دریادلان نیروی دریایی یکی از مجموعه‌های ارزشمند نیرو‌های مسلح است که ماموریت خود را به بهترین نحو انجام داده و دشمن از این نیروی قدرتمند واهمه دارد.
انتهای پیام/ح

شبکه ملی اطلاعات درکشور ضروری است

برچسب ها: نمازجمعه ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار